Nové fotografie

Možná se to nezdá, ale nafotit maso tak, aby vypadalo pěkně, je opravdu těžké. Poté, co jsme při svých inhouse pokusech několikrát selhali, jsme přešli na strategii digitálních vizualizací, ale z průzkumů nám vyšlo, že skutečná a reálná fotka je i v případě nákupu konzerv pro zákazníka zcela klíčová.

Rozhodli jsme se tedy fotky reálného obsahu tak, jak ho obdržíte, zadat profesionálnímu studiu. Konečně jsme obdrželi výstupy, se kterými jsme více než spokojeni. Cena je sice vzhledem k pracnosti aranžmá a mnoha desítkám hodin retušů a postprodukce vysoká, ale odbyt našich značek v důsledku ukázání reálného obsahu konzervy, může vzrůst až několikanásobně. A naše vlastní značky jsou ty, na kterých máme – v případě LOUIE v B2C kanálu – právě tu největší marži.