Projekt „Šašlyk“

Pracujeme s masem. Máme ho v mrazírnách neustále velké množství, a to za super ceny. Naši ekonomickou stabilitu chceme diverzifikovat do rozumného portfolia, které se stále točí okolo masa, ale není na sobě příliš závislé, a přitom spolupráce mezi jednotlivými činnostmi může navýšit marži ve všech ostatních aktivitách.

A proto jsme během uplynulých měsíců vypracovali rozsáhlý projekt rozvozu hotových jídel „Šašlyk“, kdy to maso, které nakupujeme jako surovinu, okořenili, opekli na plynovém grilu a rozváželi jako hotové jídlo, tak jak se rozváží Pizza nebo Burgery.

Na českém trhu opékané maso na ohni v rozvozech zcela chybí. A čísla? Například na výrobu konzerv nakoupíme 20 tun masa a z nákladů 12 Kč uděláme prodejní cenu  v B2B petfoodu 32 Kč a v B2C petfoodu 49 Kč. V případě rozvozu hotového jídla jsme schopni udělat z ceny vstupů 30 Kč prodejní cenu 250 Kč.

Vyhradit tak např. 4 tuny z 20 zakoupených na tyto účely je ekonomicky zajímavé. Nyní čekáme na dotazníkové šetření agentury Datamar, která provede výzkum zdali je po tomto produktu poptávka či nikoliv a otestuje cenovou citlivost. První provozovna samozřejmě v Brně.