B2C prodeje překročily 1 000 000 Kč za měsíc již během druhého měsíce kampaní!

B2C prodeje překročily 1 000 000 Kč za měsíc již během druhého měsíce kampaní!

Když jsme se během června tohoto roku rozhodli, že oživíme náš B2C projekt, a že půjdeme cestou ukázání reálného produktu ve videích, natočili jsme dva spoty v řekněme „budgetovém“ režimu na zkoušku. Na rozdíl od jakýchkoliv statických bannerů tato videa začala okamžitě fungovat a již druhý měsíc – a to přitom v období absolutní „okurkové sezóny“ – zajistila objednávky přímo ke spotřebitelům za více než milion korun. Této strategie videoreklam jsme se ihned chytili, objednali jsme nové spoty akcentující ty časti klipů, které se nám osvědčily jako funkční a našim cílem je dosáhnout do konce roku obrat 9 mil. Kč v B2C prodejích měsíčně!