-
Report podnikatelských aktivit za květen 2025
Tak jako každý měsíc, jsme si pro Vás připravili report našich podnikatelských aktivit za měsíc květen 2025. Již tradičně formou webináře. Celý záznam je dostupný na youtube na https://www.youtube.com/watch?v=Ykl2ECsbfsY a pokud zrovna nemáte čas, tady máme k dispozici sestříhané video s nejdůležitějšími informacemi https://www.youtube.com/watch?v=_cvKUjASYkQ
-
Připravili jsme design etiket na naše budoucí šampony LOUIE
Jak jsme avizovali, chystáme se sortiment LOUIE rozšířit i o obchodní položky. Vysoce kvalitní šampony se šetrnými betainovými tenzidy LOUIE mají již hotový návrh designů etiket.
-
Přechod českého e-shopu na Shopify plánujeme na 2.6.2025
Po Německém a Slovenském e-shopu plánujeme přechod i českého e-shopu na platformu Shopify, a to konkrétně 2.6. 2025.
-
Chystáme novou řadu konzerv LOUIE pro kočky
Ačkoliv jsme původně uvažovali o možnosti založit značku MARTY pro kočky, vzhledem k nákladům na budování značky jsme se rozhodli i s kočkami pokračovat pod LOUIE. Vyvíjíme nové položky a testujeme různé chuti a palatanty, abychom zajistili opravdu vysokou úroveň příjmání našich krmiv u většiny koček.
-
Díky Shopify zvedáme průměrnou hodnotu objednávky v SK
Fungující platforma je důležitější než se může na první pohled zdát. Díky přechodu na Shopify se nám nejspíš díky fundujícím upsellům prakticky ihned začala zvedat průměrná výše objednávky na Slovensku.
-
Přecházíme na integraci výroby do IS Pohoda
Ačkoliv jsme měli původně instalovaný výrobní software Vyraex, zjistili jsme, že náš účetní systém Pohoda je schopen všechny naše požadavky na výrobní software po určitých úpravách také uspokojit. Abychom centralizovali úložiště dat, tedy migrujeme s výrobním řízením do IS Pohoda.
-
Analýzy NIR přijaté suroviny budou nově i v IS Pohoda
Součástí migrace výobního řízení do IS Pohoda bude i tvorba nových parametrů položek, a to konkrétně hrubý protein, hrubý tuk, hrubá vláknina a vlhkost, to vše v návaznosti na každý příjem suroviny dle NIR analýzy náhodně vyřezaných vzorků a s návazností na každé jedno číslo přijaté šarže. To nám umožní do budoucna doslova na pár…
-
Představili jsme další limitku – Losos se špenátem, rakytníkem a prebiotiky
Další limitovaná edice – Losos se špenátem, rakytníkem a prebiotiky – je na světě! Objednat si ji můžete na www.louie.pet.
-
Připravili jsme etikety na oleje pro psy a zadáváme do výroby
Před časem jsme avizovali plán rozšíření našeho sortimentu i o některé vysoce kvalitní obchodní položky. Prvními z nich budou pravděpodobně lososový, ostropestřecový a lněný olej. Už máme připravené etikety a zadáváme do výroby.
-
Vyvíjíme produkt s novou strukturou obsahu
Jeden z našich Private Label klientů vyslovil požadavek na produkt homogenické konzistence, kdy ovšem vlhkost nebude absorbována do tvrdé „masové“ formy produktu, ale do nadýchané měkké „kaše“ až „paštiky“. Vyvíjíme tedy produkt podobné konzistence.
-
Nalezli jsme nového dodavatele standardizované hovězí suroviny
Zejména pro výrobu naší značky LOUIE se nám podařilo nalézt dodavatele standardizované hovězí suroviny již v předpřipravených blocích. Odpadne nám tedy z velké části nutnost míschat druhy masa samostatně, od čehož očekáváme zvýšení produkce.
-
Naše R&D našlo úsporu na LOUIE 200-300 000 Kč měsíčně při zachování kvality!
Našim kolegům se podařilo vybrat nové typy aditiv, které zachovávají kvalitu a na značce LOUIE při současném objemu výroby ušetří 200-300 000 Kč v nákladech měsíčně. Tuto změnu implementujeme okamžitě.
-
Slovenský e-shop jsme zmigrovali na Shopify!
Po otestování na Německém e-shopu a přípravě backendu na EUR i CZK měny jsme dnes zmigrovali i Slovenský e-shop na Shopify! Tato platforma je podstatně rychlejší a lepší než naše dosavadní řešení.
-
Vyplatili jsme další emisi dluhopisů!
Právě jsme s předstihem vyplatili další emisi dluhopisů v rámci naší skupiny. Jedná se emisi o původně upsaném objemu cca 15 mil. Kč.
-
LOUIE čeká pravděpodobně zásadní změna
Naši značku LOUIE pravděpodobně čeká zásadní změna. Vzhledem k tomu, že se naše receptury s prebiotiky osvědčily víc, než jsme čekali, zvažujeme doprodej stávajících zásob a spotřebování etiket a tuto přísadu použít do veškerého LOUIE, jako nosný znak naší značky.
-
Žádost o schválení kávového oleje EFSA pokročila
Žádost o schválení našeho revolučního kávového oleje coby potraviny nového typu byla formálně schválena. Nyní si EFSA vyžádala testy stability „shelf life“ trvanlivosti. Provedeme je ve „zrychleném“ režimu, kdy se vzorky budou inkubovat 6 měsíců a následně se interpolují zjištění na celkovou dobu garantované trvanlivosti.
-
Obdrželi jsme vzorky nového premixu pro kočky
Abychom vyhověli požadavkům FEDIAF, objednali jsme nový premix pro privátní značku našeho momentálně největšího otevřeného projektu. Tento premix jsme již obdrželi a započneme testovací výrobu.
-
Testy s novými tužidly dopadly pozitivně
Prvotní testy s novými pojidly, které stojí méně než polovinu oproti v současnosti používanému agaru dopadly pozitivně. Dokonce se zdá, že by nám mohly přiblížit texturu výrobku pro „kopírování“ privátních značek dříve vyráběných u LandGuth.
-
Report za duben 2025 – highlights!
Nemáte čas poslouchat hodinu a čtvrt dlouhý webinář ALEMAR, ale zajímají Vás ty nejdůležitější novinky? Poslechněte si je zde!
-
Report podnikatelských aktivit za duben 2025
Tak jako každý měsíc, jsme si pro Vás připravili report našich podnikatelských aktivit za měsíc duben 2025. Již podruhé formou webináře. Záznam si můžete poslechnout zde: https://www.youtube.com/watch?v=I4hMeenyWvc
-
Meziroční nárůst obratu o 148 %!
Při srovnání období 1.1.-30.4. 2024 a 1.1.-30.4.2025 jsme zatím dosáhli nárůstu obratu 148 %! to jsme zatím nezačali vyrábět velké rozjednané privátní značky. Cílíme ještě výš!
-
Vystavujeme na veletrhu Zoomark v Bologni
Naši značku LOUIE aktivně prezentujeme na veletrhu Zoomark v Italské Bologni.
-
Naše zboží LOUIE je již v regálech prodejen Albert!
Naše kapsičky a některé z konzerv LOUIE jsou již v regálech vybraných prodejen Albert. Prezentace vypadá za nás velmi dobře!
-
Vracíme se na Německý trh s LOUIE!
Jak bylo již dříve avizováno, 30.4. jsme spustili nový Shopify eshop na https://de.louie.pet pro Německo! Zatím bez kampaní, ale technicky jsme již na návrat připraveni.
-
Zvažujeme rozšíření i o přírodní, vzduchem sušené pochoutky
Projekt mrazem sušených pochoutek je vzhledem k mimoevropskému dodavateli časově náročný, a proto jsme se rozhodli poptat i zcela přírodní vzduchem sušené pochoutky bez glycerolu. Plánujeme je zařadit do LOUIE sortimentu a na naše e-shopy.
-
Plánujeme rozšíření LOUIE o šampony
V rámci rozšiřování sortimentu LOUIE plánujeme obnovit i dříve – pod značkou MARTY – úspěšné, koncentrované šampony. Nyní však samozřejmě pod značkou LOUIE.
-
Chystáme novou řadu LOUIE – oleje jako doplňky krmiv!
Lososový, lněný a ostropestřecový… Tyto tři druhy olejů chceme v co nejkratší době nabídout pod značkou LOUIE na našem eshopu pro rozšíření sortimentu.
-
Po březnovém snížení jsme opět navýšili produkci!
Vzhledem k přípravám na četné audity pro navázání spolupráce s největším evropským eshopem v oboru chovatelských potřeb, jsme v březnu byli nuceni snížit výrobu. S radostí oznamujeme, že jsme ji opět navýšili!
-
Plánujeme systém přečerpávání díla
Velká část lidské pracovní síly v primární výrobě je využita na přesouvání vozíků s materiálem (dílem) z jednoho storje do druhého. Abychom se od těchto nákladů osvobodili, řešíme s Českou inženýrskou společností systém mechanických čerpadel a potrubí, která by čerpala tento materiál např. z míchačky do plničky přes celou halu, aby to tak nemuseli vozit lidé.
-
Zakoupili jsme další venkovní VZV Hyundai
Pro náš výrobní provoz v Žabčicích jsme zakoupili venkovní VZV s uzavřenou kabinou Hyundai.
-
Testujeme nová, levnější zahušťovadla
V současnosti používaný agar agar je zahušťovadlo, které stojí až 400 Kč za kg. Sice se ho dávkuje minimální množství, ale i přesto jsme se rozhodli naplánovat testy alternativy – guarové gumy, která je podstatně levnější.
-
Snižujeme náklady na výrobu kapsiček
Mnoho z našich zákazníků na privátní značky od nás odebírají kapsičky. Podařilo se nám domluvit s novým dodavatelem těchto prázdných obalů, který je výrazně levnější i flexibilnější než dříve používané MONDI.
-
Účastníme se dalšího výběrového řízení v řádech desítek milionů
Vzhledem ke spokojenosti jednoho z našich velkých B2B klientů, který od nás odebírá privátní značku, jsme byli pozváni do tenderu na nové položky. Objem může dělat až několik desítek milionů korun.
-
Sestavili jsme kalendář limitovaných edicí LOUIE
Abychom podpořili prodeje LOUIE, sestavili jsme na celý rok kalendář limitovaných edicí. První na řadě jsou Hovězí vývar a Pivní limitka.
-
Byla nám doručena narážka Vemag
Komplekt Vemag FKF III se skládá z plničky a narážky. Narážka však sama o sobě umí dávkovat. Dodavatel nám tedy do dodání komplektu zapůjčil pro zrychlení naší výroby alespoň narážku.
-
Upravujeme receptury LOUIE
Abychom řešili problém přimrzání masa v plničce, upravujeme částečně poměry různých druhů masa. Dle prvních zkoušek tím dosáhujeme značného zrychlení.
-
Podepsali jsme smlouvu s Košík.cz
O naše produkty značky LOUIE je zájem. Sami se nám ozvali zástupci společnosti Košík.cz a dnes jsme s touto společností podepsali smlouvu.
-
Vracíme se na Německý B2C trh se značkou LOUIE!
Ačkoliv první pokus o expanzi našich e-shopů do Německa a Rakouska neproběhl zrovna zdárně (náklady byly nepřiměřené výnosům), po zapojení týmu z Dědoles jsme zmigrovali náš e-shop na platformu Shopify, kompletně zrevidovali marketingovou strategii a k 1.5. 2025 se chystáme znovu vstoupit s e-shopem na Německý trh!
-
Abychom věděli kam a jak chceme jít, vše měříme!
Už dávno nefungujeme metodou dojmů a náhodných nápadů a realizací, ale vše si v marketingu pro svoji značku LOUIE pečlivě měříme. Abychom získali data kam a jak posunovat LOUIE, vyhodnotili jsme si průzkum Českého a Slovenského trhu.
-
Vybrali jsme koncept velké marketingové kampaně LOUIE!
Náš marketingový tým se netají tím, že vlastně zatím „nic moc co by bylo vidět“ neudělal. Zato probíhá množství příprav na pozadí. Jednou z nich byl výběr konceptu velké marketingové kampaně vč. TV a dalších médií. NEchte se překvapit, bude to veselé a atraktivní. 😉
-
Migrujeme na Shopify!
Pro obraty, které na eshopech tvoříme, ale hlavně v co nejbližší době teprve začneme tvořit, už není současné řešení dostatečné. Proto migrujeme naše eshopy na Shopify, z nichž první bude spuštěna Německá verze!
-
Uvádíme do provozu narážku Vemag!
Abychom vyřešili náš nově vzniklý problém nedostatečného průtoku zmrzlé suroviny plničkou, uvádíme do provozu narážku Vemag!
-
Report podnikatelských aktivit za březen – poprvé livestream!
Tak jako každý měsíc, jsme si pro Vás připravili i tentokrát report našich podnikatelských aktivit za březen 2025. Tentokrát však poprvé formou livestreamu! Záznam si můžete poslechnout zde: https://www.youtube.com/watch?v=0gCYa0TblW4
-
Chystáme vzorky s novým premixem
Abychom mohli začít výrobu pro Zooplus, začali jsme chystat vzorky s novým premixem pro kočky k finálnímu schválení. Vedle rámcového kontraktu máme od klienta poptávku na prvních 60 položek s forecasty na cca 4 mil EUR za rok.
-
ÚSPĚŠNĚ jsme prošli CSR auditem!
Dnes jsme úspěšně absolvovali CSR audit provedený společností Intertek. Tím jsme splnili 2/2 auditů nutných pro započetí výroby pro Zooplus!
-
Dorazila nám odparka na výrobu kávového oleje!
Na sklad jsme obdrželi velké a drahé zařízení nezbytné pro extrakci kávového oleje ze sedliny – odparku!
-
Před vstup do primární výroby jsme nainstalovali hygienický bod!
Abychom zvýšili naše hygienické standardy, nainstalovali jsme ke vstupu do primární části výroby hygienický bod. Jedná se v podstatě o turniket, s dezinfekčním brodem a dezinfekční stanicí na ruce při vstupu a s kartáči, které čistí obuv na výstupu.
-
Rekonstrukce šaten dokončena!
Šatny vyhovující standardům IFS byly dokončeny! Jak ženy, tak muži mají dvě úrovně šaten. Jedny pro pracovníky čisté i nečisté části, kam přichází v oděvu ve kterém přišli do práce a druhé, za sociálním zařízením se sprchami, kam vstupují jen pracovníci čisté části výroby.
-
Absolvovali jsme hygienický audit Zooplus provedený firmou Intertek
Dlouho očekávaný hygienický audit pro společnost Zooplus provedený společností Intertek proběhl. Z cca 260 požadavků budeme mít dle vyjádření auditorky hodnocení max. do 10 neshod, což celkově hodnotila jako A-B na stupnici od A do F. Samozřejmě je koncové hodnocení na klientovi (Zooplus), ale dle vyjádření auditorky jsme si vedli velmi dobře.
-
Napravili jsme neshody z hygienického auditu
Jedna z neshod, která nám byla při hygienickém auditu vytknuta, bylo shrnutí postupů pro eliminaci kontaminace výrobku tělesnými tekutinami při zranění a riziko kontaminace úlomky tříštivých předmětů (např. osvětlení) v primární části výroby do řízení cizích předmětů. Tyto nedostatky jsme odstranili a zavedli pečlivější sledování, monitoring a postupy. To i přes to, že máme ve…