Aktuality o podnikání

  • Překlapěče a váhy

    Překlapěče a váhy

    Příprava na instalaci nové plnicí sestavy zahrnuje i objednávku nových překlapěčů a vah. To nám umožní opět snížit výdaje na mzdy.

  • Nové IVECO Daily

    Nové IVECO Daily

    Naši flotilu firemních vozů obohacuje zbrusu nové Iveco DAILY s kapacitou 5 EPAL. Tímto také vzhledem k lepšímu poměru cena:výkon přecházíme od MB Sprinter právě k Iveco.

  • Nový dodavatel masa

    Nový dodavatel masa

    V naší provozovně proběhlo jednání s novým dodavatelem masa, který za ceny výhodnější než jsme měli doposud nabízí suroviny různých proteinů. První dodávku jsme učinili a během tohoto týdne budeme vyhodnocovat vzorky.

  • Rekonstrukce venkovní fasády výrobní haly

    Rekonstrukce venkovní fasády výrobní haly

    Ačkoliv jsme se od začátku našeho projektu v roce 2022 vždy soustředili na to, že to „nejprve musí fungovat“ a až potom být hezké, dostali jsme se do fáze, kdy je i reprezentativnost provozu jedením z důležitých faktorů. Proto jsme se rozhodli podniknout kroky k rekonstrukci fasády výrobní haly v Žabčicích a jejímu natření na…

  • Vybrán materiál pro novou žlutou podlahu

    Vybrán materiál pro novou žlutou podlahu

    Po prvním neúspěšném pokusu jsme na druhý pokus vybrali materiál kontrastní žluté podlahy do čisté části výroby. Aplikovat se chystáme co nejdříve.

  • Upravujeme sortiment a snižujeme počet položek 1200 g

    Upravujeme sortiment a snižujeme počet položek 1200 g

    Z dat z nových systémů (analytika Shopify, širší používání Stormware a BHIT,…) jsme zjistili, že máme příliš široký sortiment 1200 g konzerv. Jednak kanibalizují pro nás maržovější menší balení a druhak vytvářejí dodatečné náklady na skladování jak prázdných plechovek, tak i hotového produktu. Proto jsme se rozhodli snížit počet těchto položek v sortimentu na cca 2-3.

  • Televizní spot LOUIE upravujeme – posilujeme call for action!

    Televizní spot LOUIE upravujeme – posilujeme call for action!

    Ačkoliv brandové parametry vykazuje probíhající reklamní kampaň LOUIE nad naše očekávání, výkonnostní efekt se dostavuje pomaleji. U brandových kampaní je to sice běžné, ale rozhodli jsme se přidat do spotů call for action a v následujících dnech kampaně budeme využívat již tyto spoty.

  • Po pár prvních týdnech kampaně stoupla spontánní vyhledávanost LOUIE

    Po pár prvních týdnech kampaně stoupla spontánní vyhledávanost LOUIE

    Uběhlo jen pár týdnů kampaně LOUIE s novou kreativou a spontánní vyhledávanost LOUIE na Google vyskočila cca na 10 % BRIT. Vzhledem k tomu, že BRIT je v ČR jasný market leader, to po tak krátké době považujeme za úspěch.

  • Report podnikatelských aktualit za srpen 2025

    Report podnikatelských aktualit za srpen 2025

    Zákazníci poptávající privátní značky jsou velmi nároční a poptávají různé struktury. Vlastním vývojem a kombinací tužících aditiv jsme dosáhli struktury pevného a pružného „karbanátku“ z mletého masa, který drží objem a při tlaku pruží a nerozpadá se. Ačkoliv to není cesta, kterou bychom se chtěli vydávat v případě LOUIE, ovšem v sekci privátních značek jsou…

  • Pásové dopravníky do čisté části výroby

    Pásové dopravníky do čisté části výroby

    Přibližuje se datum, kdy nám doručí plničku a narážku konzerv na mechanickém principu, která nám v podstatě ve sféře výroby konzerv vyřeší všechny problémy z pohledu plnicích kapacit. Vzhledem k tomu, že však bude jedna na obě linky (73 mm a 99 mm průměr), potřebujeme rekonstruovat i celou organizacu pásových dopravníků. Započali jsme tedy práve…

  • Report podnikatelských aktualit za 08/2025

    Report podnikatelských aktualit za 08/2025

    Tak jako každý měsíc, jsme pro Vás připravili report našich podnikatelských aktualit i za srpen 2025. Poslechnout si ho můžete zde: https://youtu.be/F1BWZmtVhJA

  • Vyvíjíme kapsičky se zip-lock

    Vyvíjíme kapsičky se zip-lock

    Na zákldě přání jednoho z našich B2B klientů jsme se rozhodli, že započneme vývoj kapsiček pro psy se zip lock. Ačkoliv je to na první pohled jednoduché, setkáváme se zde s několika problémy. Termostabilitu zip-lock uzávěru musí garantovat dodavatel prázdného obalu. Tu nyní budeme testovat v našich sterilizačních podmínkách. Při plnění však vzniká problém, kdy…

  • Obnovujeme sortiment LOUIE

    Obnovujeme sortiment LOUIE

    Sortiment LOUIE se dočká po představení nových druhů pro kočky brzy i obnovení sortimentu pro psy. Některé položk budeme vyřazovat a naopak nahrazovat novými, popř. osvědčené produkty začneme vyrábět v různých velikostech.

  • Dodáváme vzorky na palatability test do 30 milionového kontraktu

    Dodáváme vzorky na palatability test do 30 milionového kontraktu

    Abychom mohli začít vyrábět konzervy pro klienta u kterého jsme nedávno vyhráli tender, musíme projít ještě palatability testem. Právě odesíláme vzorky pro tento test.

  • Další rekord – objednávky z e-shopů za den v hodnotě 1 536 270 Kč!

    Další rekord – objednávky z e-shopů za den v hodnotě 1 536 270 Kč!

    V neděli 24.8. 2025 jsme opět překonali náš eshopový rekord, a to konkrétně cifrou 1 536 270 Kč v objednávkách za den. Nšim cílem je takový výsledek stabilizovat.

  • Vyhráli jsme tender za cca 30 mil. Kč ročně!

    Vyhráli jsme tender za cca 30 mil. Kč ročně!

    V pátek jsme byli informováni, že jsme vyhráli tender na zakázku výroby Private Label v hodnotě cca 30 mil. Kč ročně.

  • Stoupá nám podíl nových zákazníků na e-shopu!

    Stoupá nám podíl nových zákazníků na e-shopu!

    Začíná nám růst podíl nových zákazníků na e-shopu, a to přímo o 67 % v porovnání se včerejškem. To může být jeden z prvních příznaků efektivní brandové kampaně.

  • Losos od nového dodavatele výrazně zrychluje produkci

    Losos od nového dodavatele výrazně zrychluje produkci

    Surovina od nového dodavatele – losos – bez obsahu drobných kůstek výrazně zrychluje produkci. Zatímco dříve používaná surovina u tohoto druhu masa kostičkami často ucpávala plničku, nová surovina umožňuje plnit bez přestávek.

  • Měníme orientaci zdroje masa na západ

    Měníme orientaci zdroje masa na západ

    Doposud jsme vyráběli primárně ze suroviny Českého nebo Polského původu. Nyní se nám podařilo vyjednat zajímavé podmínky s dodavateli z BENELUXu, kdy se cenově dostáváme i pod úroveň dodavatelů z Polska a prozatimní dodávky hlavně vykazují znatelně lepší kvalitu a konstantní analytické hodnoty.

  • Pravděpodobně se dostavují první reakce na kampaň

    Pravděpodobně se dostavují první reakce na kampaň

    Normální reakční doba na velkou brandovou kampaň je v řádu týdnů, než se vytvoří povědomí o značce. U Dědolesu se první nákupy dostavily cca po týdnu. My již nyní pozorujeme nárůsty objednávek, aniž bychom dělali agresivní slevovou kampaň. Dnes k současné hodině evidujeme v CZ 70% nárůst oproti včerejšku.

  • Zkrácení sterilizační doby zlepšuje kvalitu a šetří peníze!

    Zkrácení sterilizační doby zlepšuje kvalitu a šetří peníze!

    Jen málo úsporných kroků vede zároveň ke zlepšení kvality. Zkrácení sterilizační doby je však výjímkou, která potvrzuje pravidlo. T9m, že se maso v plechovce nevaří tak dlouho, nedochází k rozpadu jeho struktury a ztráty vůně a zachovává si tak lepší konzistenci i vůni. Kratší doba sterilizace zároveň šetří plyn i elektrickou energii.

  • Díky zpracovávání zmražené suroviny můžeme zkrátit sterilizační cyklus

    Díky zpracovávání zmražené suroviny můžeme zkrátit sterilizační cyklus

    Z dřívejších dob, kdy jsme před zpracováním surovinu rozmražovali, jsme nastavovali delší fáze výdrže při sterilizačním cyklu z důvodu opatrnosti, jelikož se v rozmražené surovině mohly množit patogeny. Nyní však zpracováváme rovnou zmraženou surovinu, a tak toto riziko nehrozí. Zkrátili jsme proto sterilizační cyklus.

  • SuperZoo poslalo větší objednávku na LOUIE v očekávání kampaně

    SuperZoo poslalo větší objednávku na LOUIE v očekávání kampaně

    Tak jako jiní B2B partneři, se i SuperZoo připravuje na naši kampaň naskladněním LOUIE. Objednávku vykryjeme v co nejkratším čase.

  • Pro přípravu na velkou kampaň LOUIE jsme odelsali nezvykle velkou zásilku konzerv pro síť Zvěrokruh

    Pro přípravu na velkou kampaň LOUIE jsme odelsali nezvykle velkou zásilku konzerv pro síť Zvěrokruh

    I naši B2B partneři očekávají, že reklamní kampaň na LOUIE zvedne poptávku. Proto jsme včera doručili větší naskladňovací objednávku do sítě Zvěrokruh.

  • Obdrželi jsme první objednávku od velkého Španělského klienta

    Obdrželi jsme první objednávku od velkého Španělského klienta

    Se Španělskou společností, jednáme již déle než rok (od Interzoo) o výrobě původního soupisu zboží, který by mohl představovat až 60 mil. Kč ročně. Nyní jsme od nich obdrželi první objednávku na první položky.

  • Tvorba kreativ pro velkou kampaň LOUIE byla dokončena

    Tvorba kreativ pro velkou kampaň LOUIE byla dokončena

    Kreativy pro tvorbu nové reklamní kampaně LOUIE byly dokončeny. Spouštíme ji už zítra!

  • Report podnikatelských aktivit za červenec

    Report podnikatelských aktivit za červenec

    Tak jako za každý měsíc, jsme pro Vás připravili report našich pokroků i za červenec 2025. Poslechnout si ho můžete zde: https://youtu.be/_TLxfrYJZgA

  • Obratový rekord za červenec 2025

    Obratový rekord za červenec 2025

    Vlivem agresivních kampaní jsme za červenec dosáhli našeho rekordu 17 396 750 Kč vyexpedovaného zboží.

  • Report našich podnikatelských aktivit za červen 2025

    Report našich podnikatelských aktivit za červen 2025

    Byli jsme upozorněni jedním z investorů, že jsme nezveřejnili záznam reportu za červen vlivem množství práce s převodními objednávkami z dluhopisů na akcie. Omlouváme se a report zveřejňujeme zde: https://youtu.be/scda661pXF0

  • Zvažujeme možnost vlastních svozů eshopových zásilek na depo

    V rámci hledání úspor, zrychlení, ale i eliminace reklamací se nám naskytla možnost vlastních svozů eshopových zásilek na Jihlavské depo GLS. To by zrychlilo dodání až o půl dne, jelikož zboží jinak čeká na místním depu na hromadný svoz, sníži to riziko reklamací, protože se sníží počet operací, které s balíkem provádí externí firma a…

  • Písnička „LOUIE“ do reklamy je hotová!

    Písnička „LOUIE“ do reklamy je hotová!

    Ve studiu byla nahrána reklamní písnička pro naši kampaň LOUIE. Slovo „LOUIE“ se v ní opakuje snad ještě víc než v reklamě „Dedoles“ název jejich značky. 🙂

  • Zahajujeme jednání s dopravci o snížení cen přepravy eshopových zásilek

    Zahajujeme jednání s dopravci o snížení cen přepravy eshopových zásilek

    Vzhledem k masovému nárůstu počtů zásilek na eshopu zahajujeme jednání s dopravci o snížení cen. Rádi bychom se dostali ideálně o 20 % níž.

  • Testujeme nové předřezané miralonové výplně balíků

    Testujeme nové předřezané miralonové výplně balíků

    Balení je v expedici našich eshopových zásilek úzkým hrdlem. Naše vedení skladu objednalo speciální nářezy miralonové výplně na míru krabic, které jednak zabírají méně místa, ale zároveň zkracují čas vystlání balíku z cca 1 minuty na cca 5 vteřin. Sice jsou o 3,5 Kč dražší než doposud užívané výplně, ale očekáváme výraznější úsporu na mzdách.

  • Podařilo se nám snížit počet balíků k 1,1 ks na objednávku

    Podařilo se nám snížit počet balíků k 1,1 ks na objednávku

    První pořádný zátěžový test našeho eshopu nám ukázal, že musíme zefektivnit náklady na dopravu. Proto jsme metodou větších zásilek snížili počet balíků na objednávku až k indexu 1,1 ks z původních 1,35.

  • Natáčení reklam LOUIE je v plném proudu

    Natáčení reklam LOUIE je v plném proudu

    Podělíme se s Vámi obrázkem ze zákulisí. Jak donutit pejska, aby v reklamě tancoval na zadních? Herec zabalený v tkanině s barvou pozadí ho podrží, tancuje s ním a díky souladu barev se pak snáz digitálně vyretušuje.

  • Nově se LOUIE rozšíří na 90 prodejen ALBERT!

    Nově se LOUIE rozšíří na 90 prodejen ALBERT!

    Už máme informaci na kolik prodejen se rozšíří listing LOUIE v síti ALBERT. Čekali jsme v druhé fázi 30, možná 40 marketů. Je to ale rovnou 90 prodejen! Snad to brzy budou všechny Alberty v Česku.

  • Máme hotový design etiket konzerv pro kočky

    Máme hotový design etiket konzerv pro kočky

    Etikety na nové konzervy pro kočky jsou hotové. Obsahují veselejší design s ilustracemi. Prozradím Vám, že podobné vylepšení bude čekat i etikety konzerv pro psy.

  • Kancelář CEO je kromě výroby už i ve skladě

    Kancelář CEO je kromě výroby už i ve skladě

    Pro kontrolu procesů a pracovitosti zaměstnanců si CEO ALEMAR zřídil kancelář kromě výroby i ve skladě. Navíc s oknem přímo nad balicími pulty. Ani ve výrobě ani na skladě tak neví, do které provozovny ráno nečekaně přijede. Ještě by to chtělo pověstnou Baťovu kancelář ve výtahu. 🙂

  • Oleje máme konečně na skladě!

    Oleje máme konečně na skladě!

    Po pár zdrženích máme konečně na skladě lososový, ostropestřecový a lněný olej pro psy! Již brzy bude dostupný na našem e-shopu.

  • Klasický MARTY PondStick získal novou podobu

    Klasický MARTY PondStick získal novou podobu

    Jedním z posledních obchodních artiklů pod značkou MARTY je MARTY PondStick, krmivo pro jezírkové ryby, které je zalistované v síti Hornbach a tvoří dobré obraty. Po letech jeho obal dostal facelift.

  • Červencové obraty e-shopu se drží mezi 200-350 000 Kč denně

    Červencové obraty e-shopu se drží mezi 200-350 000 Kč denně

    Po výprodejové akci v červnu se v červenci obraty ustálily na o něco nižších 200-350 000 Kč. Aby nás čistě e-shop držel v pozitivní EBITDA potřebujeme více, a proto se těšíme na širokou reklamní kampaň LOUIE, která se právě natáčí.

  • Rohlík.cz zařadil LOUIE do letáku na období W32-33

    Rohlík.cz zařadil LOUIE do letáku na období W32-33

    Tak jako další B2B partneři i Rohlík zařadil LOUIE do svých reklamních letáků.

  • Rozšiřujeme spolupráci s řetězcem ALBERT

    Rozšiřujeme spolupráci s řetězcem ALBERT

    První odezvy ze sítě ALBERT jsou pozitivní. Jednak zboží opakovaně dokupují, ale hlavně vedení rozhodlo o rozšíření počtu prodejen, na které LOUIE umístí!

  • Začalo natáčení velké LOUIE kampaně!

    Začalo natáčení velké LOUIE kampaně!

    Dnes je ten den! Dnes začalo natáčení velké reklamní kampaně LOUIE ve stylu a od týmu, který stojí za úspěchem kampaně Dedoles.

  • Košík nás zařadl do kampaně Košík Days na srpen 2025

    Košík nás zařadl do kampaně Košík Days na srpen 2025

    Společnost Košík, která se teprve nedávno stala našim odběratelem zařadila naše zboží značky LOUIE do své kampaně Košík Days na následující měsíc.

  • Španělský partner připravil design kapsiček pro výrobu v našem závodě

    Španělský partner připravil design kapsiček pro výrobu v našem závodě

    Po cca rok dlouhém jednání se k realizaci přibližuje potenciálně velká zakázka privátní značky pro Španělskou společnost. Design kapsiček nám již dodali.

  • Kapitalizujeme naše závazky z dluhopisů

    Kapitalizujeme naše závazky z dluhopisů

    Na začátku jsme měli pronajatou skladovou halu se stojatým autoklávem za 250 000 Kč, který sám navrhl zakladatel firmy a nápad. Akcie něčeho takového se prodávají těžko. Proto jsme začali s dluhopisy. Nyní se však dostáváme do fáze, kdy už máme co ukázat a dluhopisy brání našemu dalšímu rozvoji i případnému vstupu na BCPP START…

  • Vybíráme ČOV pro naši výrobu v Žabčicích

    Vybíráme ČOV pro naši výrobu v Žabčicích

    Dle našich propočtů nás brzy vyjde jen svoz odpadních vod z jímky na cca 2,5 mil. Kč ročně. Abychom tyto prostředky ušetřili, vybíráme vlastní ČOV.

  • Vybíráme materiál nové podlahy do primární části výroby

    Vybíráme materiál nové podlahy do primární části výroby

    Ukázalo se, že v primární části výroby bude nezbytné vyměnit materiál podlah. Momentálně vybíráme z materiálů poloprodyšných, které by měly propouštět jednosměrně vlhkost a předejít praskání.

  • Akcie působí přirozeně protiinflačně a inflace výši dividendy zvyšuje

    Akcie působí přirozeně protiinflačně a inflace výši dividendy zvyšuje

    Investicí do akcie investujete s výhledem na dividendy z reálných výsledků. U ziskové firmy, která by dokonce ani nerostla a měla konstantní výkonnost, tak inflace nepředstavuje znehodnocení investice. Na rozdíl od nominálně stavěných investic se totiž u investice do dividendové akcie společnosti s inflací sice navýší nákaldy, ale zároveň i cena produkce a tím pádem…

Akce - ke 2 akciím typu A dostanete jednu akcii typu B (1/4 dividenda) za pouhých 50 Kč!

X