Aktuality o podnikání

  • Stoupá nám podíl nových zákazníků na e-shopu!

    Stoupá nám podíl nových zákazníků na e-shopu!

    Začíná nám růst podíl nových zákazníků na e-shopu, a to přímo o 67 % v porovnání se včerejškem. To může být jeden z prvních příznaků efektivní brandové kampaně.

  • Losos od nového dodavatele výrazně zrychluje produkci

    Losos od nového dodavatele výrazně zrychluje produkci

    Surovina od nového dodavatele – losos – bez obsahu drobných kůstek výrazně zrychluje produkci. Zatímco dříve používaná surovina u tohoto druhu masa kostičkami často ucpávala plničku, nová surovina umožňuje plnit bez přestávek.

  • Měníme orientaci zdroje masa na západ

    Měníme orientaci zdroje masa na západ

    Doposud jsme vyráběli primárně ze suroviny Českého nebo Polského původu. Nyní se nám podařilo vyjednat zajímavé podmínky s dodavateli z BENELUXu, kdy se cenově dostáváme i pod úroveň dodavatelů z Polska a prozatimní dodávky hlavně vykazují znatelně lepší kvalitu a konstantní analytické hodnoty.

  • Pravděpodobně se dostavují první reakce na kampaň

    Pravděpodobně se dostavují první reakce na kampaň

    Normální reakční doba na velkou brandovou kampaň je v řádu týdnů, než se vytvoří povědomí o značce. U Dědolesu se první nákupy dostavily cca po týdnu. My již nyní pozorujeme nárůsty objednávek, aniž bychom dělali agresivní slevovou kampaň. Dnes k současné hodině evidujeme v CZ 70% nárůst oproti včerejšku.

  • Zkrácení sterilizační doby zlepšuje kvalitu a šetří peníze!

    Zkrácení sterilizační doby zlepšuje kvalitu a šetří peníze!

    Jen málo úsporných kroků vede zároveň ke zlepšení kvality. Zkrácení sterilizační doby je však výjímkou, která potvrzuje pravidlo. T9m, že se maso v plechovce nevaří tak dlouho, nedochází k rozpadu jeho struktury a ztráty vůně a zachovává si tak lepší konzistenci i vůni. Kratší doba sterilizace zároveň šetří plyn i elektrickou energii.

  • Díky zpracovávání zmražené suroviny můžeme zkrátit sterilizační cyklus

    Díky zpracovávání zmražené suroviny můžeme zkrátit sterilizační cyklus

    Z dřívejších dob, kdy jsme před zpracováním surovinu rozmražovali, jsme nastavovali delší fáze výdrže při sterilizačním cyklu z důvodu opatrnosti, jelikož se v rozmražené surovině mohly množit patogeny. Nyní však zpracováváme rovnou zmraženou surovinu, a tak toto riziko nehrozí. Zkrátili jsme proto sterilizační cyklus.

  • SuperZoo poslalo větší objednávku na LOUIE v očekávání kampaně

    SuperZoo poslalo větší objednávku na LOUIE v očekávání kampaně

    Tak jako jiní B2B partneři, se i SuperZoo připravuje na naši kampaň naskladněním LOUIE. Objednávku vykryjeme v co nejkratším čase.

  • Pro přípravu na velkou kampaň LOUIE jsme odelsali nezvykle velkou zásilku konzerv pro síť Zvěrokruh

    Pro přípravu na velkou kampaň LOUIE jsme odelsali nezvykle velkou zásilku konzerv pro síť Zvěrokruh

    I naši B2B partneři očekávají, že reklamní kampaň na LOUIE zvedne poptávku. Proto jsme včera doručili větší naskladňovací objednávku do sítě Zvěrokruh.

  • Obdrželi jsme první objednávku od velkého Španělského klienta

    Obdrželi jsme první objednávku od velkého Španělského klienta

    Se Španělskou společností, jednáme již déle než rok (od Interzoo) o výrobě původního soupisu zboží, který by mohl představovat až 60 mil. Kč ročně. Nyní jsme od nich obdrželi první objednávku na první položky.

  • Tvorba kreativ pro velkou kampaň LOUIE byla dokončena

    Tvorba kreativ pro velkou kampaň LOUIE byla dokončena

    Kreativy pro tvorbu nové reklamní kampaně LOUIE byly dokončeny. Spouštíme ji už zítra!

  • Report podnikatelských aktivit za červenec

    Report podnikatelských aktivit za červenec

    Tak jako za každý měsíc, jsme pro Vás připravili report našich pokroků i za červenec 2025. Poslechnout si ho můžete zde: https://youtu.be/_TLxfrYJZgA

  • Obratový rekord za červenec 2025

    Obratový rekord za červenec 2025

    Vlivem agresivních kampaní jsme za červenec dosáhli našeho rekordu 17 396 750 Kč vyexpedovaného zboží.

  • Report našich podnikatelských aktivit za červen 2025

    Report našich podnikatelských aktivit za červen 2025

    Byli jsme upozorněni jedním z investorů, že jsme nezveřejnili záznam reportu za červen vlivem množství práce s převodními objednávkami z dluhopisů na akcie. Omlouváme se a report zveřejňujeme zde: https://youtu.be/scda661pXF0

  • Zvažujeme možnost vlastních svozů eshopových zásilek na depo

    V rámci hledání úspor, zrychlení, ale i eliminace reklamací se nám naskytla možnost vlastních svozů eshopových zásilek na Jihlavské depo GLS. To by zrychlilo dodání až o půl dne, jelikož zboží jinak čeká na místním depu na hromadný svoz, sníži to riziko reklamací, protože se sníží počet operací, které s balíkem provádí externí firma a…

  • Písnička „LOUIE“ do reklamy je hotová!

    Písnička „LOUIE“ do reklamy je hotová!

    Ve studiu byla nahrána reklamní písnička pro naši kampaň LOUIE. Slovo „LOUIE“ se v ní opakuje snad ještě víc než v reklamě „Dedoles“ název jejich značky. 🙂

  • Zahajujeme jednání s dopravci o snížení cen přepravy eshopových zásilek

    Zahajujeme jednání s dopravci o snížení cen přepravy eshopových zásilek

    Vzhledem k masovému nárůstu počtů zásilek na eshopu zahajujeme jednání s dopravci o snížení cen. Rádi bychom se dostali ideálně o 20 % níž.

  • Testujeme nové předřezané miralonové výplně balíků

    Testujeme nové předřezané miralonové výplně balíků

    Balení je v expedici našich eshopových zásilek úzkým hrdlem. Naše vedení skladu objednalo speciální nářezy miralonové výplně na míru krabic, které jednak zabírají méně místa, ale zároveň zkracují čas vystlání balíku z cca 1 minuty na cca 5 vteřin. Sice jsou o 3,5 Kč dražší než doposud užívané výplně, ale očekáváme výraznější úsporu na mzdách.

  • Podařilo se nám snížit počet balíků k 1,1 ks na objednávku

    Podařilo se nám snížit počet balíků k 1,1 ks na objednávku

    První pořádný zátěžový test našeho eshopu nám ukázal, že musíme zefektivnit náklady na dopravu. Proto jsme metodou větších zásilek snížili počet balíků na objednávku až k indexu 1,1 ks z původních 1,35.

  • Natáčení reklam LOUIE je v plném proudu

    Natáčení reklam LOUIE je v plném proudu

    Podělíme se s Vámi obrázkem ze zákulisí. Jak donutit pejska, aby v reklamě tancoval na zadních? Herec zabalený v tkanině s barvou pozadí ho podrží, tancuje s ním a díky souladu barev se pak snáz digitálně vyretušuje.

  • Nově se LOUIE rozšíří na 90 prodejen ALBERT!

    Nově se LOUIE rozšíří na 90 prodejen ALBERT!

    Už máme informaci na kolik prodejen se rozšíří listing LOUIE v síti ALBERT. Čekali jsme v druhé fázi 30, možná 40 marketů. Je to ale rovnou 90 prodejen! Snad to brzy budou všechny Alberty v Česku.

  • Máme hotový design etiket konzerv pro kočky

    Máme hotový design etiket konzerv pro kočky

    Etikety na nové konzervy pro kočky jsou hotové. Obsahují veselejší design s ilustracemi. Prozradím Vám, že podobné vylepšení bude čekat i etikety konzerv pro psy.

  • Kancelář CEO je kromě výroby už i ve skladě

    Kancelář CEO je kromě výroby už i ve skladě

    Pro kontrolu procesů a pracovitosti zaměstnanců si CEO ALEMAR zřídil kancelář kromě výroby i ve skladě. Navíc s oknem přímo nad balicími pulty. Ani ve výrobě ani na skladě tak neví, do které provozovny ráno nečekaně přijede. Ještě by to chtělo pověstnou Baťovu kancelář ve výtahu. 🙂

  • Oleje máme konečně na skladě!

    Oleje máme konečně na skladě!

    Po pár zdrženích máme konečně na skladě lososový, ostropestřecový a lněný olej pro psy! Již brzy bude dostupný na našem e-shopu.

  • Klasický MARTY PondStick získal novou podobu

    Klasický MARTY PondStick získal novou podobu

    Jedním z posledních obchodních artiklů pod značkou MARTY je MARTY PondStick, krmivo pro jezírkové ryby, které je zalistované v síti Hornbach a tvoří dobré obraty. Po letech jeho obal dostal facelift.

  • Červencové obraty e-shopu se drží mezi 200-350 000 Kč denně

    Červencové obraty e-shopu se drží mezi 200-350 000 Kč denně

    Po výprodejové akci v červnu se v červenci obraty ustálily na o něco nižších 200-350 000 Kč. Aby nás čistě e-shop držel v pozitivní EBITDA potřebujeme více, a proto se těšíme na širokou reklamní kampaň LOUIE, která se právě natáčí.

  • Rohlík.cz zařadil LOUIE do letáku na období W32-33

    Rohlík.cz zařadil LOUIE do letáku na období W32-33

    Tak jako další B2B partneři i Rohlík zařadil LOUIE do svých reklamních letáků.

  • Rozšiřujeme spolupráci s řetězcem ALBERT

    Rozšiřujeme spolupráci s řetězcem ALBERT

    První odezvy ze sítě ALBERT jsou pozitivní. Jednak zboží opakovaně dokupují, ale hlavně vedení rozhodlo o rozšíření počtu prodejen, na které LOUIE umístí!

  • Začalo natáčení velké LOUIE kampaně!

    Začalo natáčení velké LOUIE kampaně!

    Dnes je ten den! Dnes začalo natáčení velké reklamní kampaně LOUIE ve stylu a od týmu, který stojí za úspěchem kampaně Dedoles.

  • Košík nás zařadl do kampaně Košík Days na srpen 2025

    Košík nás zařadl do kampaně Košík Days na srpen 2025

    Společnost Košík, která se teprve nedávno stala našim odběratelem zařadila naše zboží značky LOUIE do své kampaně Košík Days na následující měsíc.

  • Španělský partner připravil design kapsiček pro výrobu v našem závodě

    Španělský partner připravil design kapsiček pro výrobu v našem závodě

    Po cca rok dlouhém jednání se k realizaci přibližuje potenciálně velká zakázka privátní značky pro Španělskou společnost. Design kapsiček nám již dodali.

  • Kapitalizujeme naše závazky z dluhopisů

    Kapitalizujeme naše závazky z dluhopisů

    Na začátku jsme měli pronajatou skladovou halu se stojatým autoklávem za 250 000 Kč, který sám navrhl zakladatel firmy a nápad. Akcie něčeho takového se prodávají těžko. Proto jsme začali s dluhopisy. Nyní se však dostáváme do fáze, kdy už máme co ukázat a dluhopisy brání našemu dalšímu rozvoji i případnému vstupu na BCPP START…

  • Vybíráme ČOV pro naši výrobu v Žabčicích

    Vybíráme ČOV pro naši výrobu v Žabčicích

    Dle našich propočtů nás brzy vyjde jen svoz odpadních vod z jímky na cca 2,5 mil. Kč ročně. Abychom tyto prostředky ušetřili, vybíráme vlastní ČOV.

  • Vybíráme materiál nové podlahy do primární části výroby

    Vybíráme materiál nové podlahy do primární části výroby

    Ukázalo se, že v primární části výroby bude nezbytné vyměnit materiál podlah. Momentálně vybíráme z materiálů poloprodyšných, které by měly propouštět jednosměrně vlhkost a předejít praskání.

  • Akcie působí přirozeně protiinflačně a inflace výši dividendy zvyšuje

    Akcie působí přirozeně protiinflačně a inflace výši dividendy zvyšuje

    Investicí do akcie investujete s výhledem na dividendy z reálných výsledků. U ziskové firmy, která by dokonce ani nerostla a měla konstantní výkonnost, tak inflace nepředstavuje znehodnocení investice. Na rozdíl od nominálně stavěných investic se totiž u investice do dividendové akcie společnosti s inflací sice navýší nákaldy, ale zároveň i cena produkce a tím pádem…

  • Výpočet znehodnocení peněz inflací od roku 2020 i s 10% dluhopisem

    Výpočet znehodnocení peněz inflací od roku 2020 i s 10% dluhopisem

    Přecházíme od dluhového financování ke kapitalizaci a jsme přesvědčeni, že je to i nejvýhodnější možnost pro samotné investory. Inflaci je nutné vnímat kumulativně, jelikož se ceny zvyšují každý rok z již zvýšených cen. Na modelovém příkladu vidíte, že i kdybyste v roce 2020 koupili 10% dluhopis, do roku 2024 se i tak Vaše peníze znehodnotí o…

  • Za poslední týden jsme na eshopu získali objednávky za 5 595 127 Kč

    Za poslední týden jsme na eshopu získali objednávky za 5 595 127 Kč

    Za poslední týden jsme na eshopu získali objednávky za 5 595 127 Kč. Jde sice o výsledek agresivní reklamní kampaně, průměrnou marži ale i tak držíme natolik vysoko, že nás dle prvotních výpočtů celoskupinově táhne do pozitivní EBITDA.

  • Proběhlo první jednání ohledně možností vstupu na BCPP START

    Proběhlo první jednání ohledně možností vstupu na BCPP START

    Dne 24.6. 2025 v Praze proběhlo první jednání s poradcem o tom, co obnáší zaknihování akcií a vstup na BCPP START.

  • Plánujeme rekonstrukci kanalizace v rámci haly a ČOV

    Plánujeme rekonstrukci kanalizace v rámci haly a ČOV

    V současné době vodu z úklidu a umývání strojů vypouštíme do jímky, která je pravidelně vyvážena. To představuje náklad. Proto jsme vypracovali projekt rekonstrukce naší kanalizace a poptáváme ČOV za účelem očištění našich odpadních vod a volného vypouštění čistíé vody do kanalizace.

  • Jak je to doopravdy? ALEMAR Food Group reaguje na zavádějící článek

    Jak je to doopravdy? ALEMAR Food Group reaguje na zavádějící článek

    V dubnu 2025 publikoval portál Dluhopisář článek o společnosti ALEMAR Food Group a.s., který je podle našeho názoru jednostranně zaměřený, překrucuje a dezinterpretuje některé skutečnosti a poškozuje dobré jméno společnosti. V souvislosti s tímto článkem bych rád uvedl na pravou míru fakta a okolnosti tak, jak skutečně jsou, aby nedocházelo k případným nejasnostem či obavám, které mohl…

  • Uzavřeli jsme smlouvu na levnější dodávky el. energie

    Uzavřeli jsme smlouvu na levnější dodávky el. energie

    Naše měsíční výdaje na elektřinu se pohybují okolo 200 000 Kč. Ačkoliv nejde o zásadní úsporu, každé koruny vyhozené zbytečně je škoda. Hledali jsme levnějšího dodavatele a podařilo se nám najít alternativu levnější o 20-30 000 Kč měsíčně.

  • Využíváme podrobných reportů ze Shopify

    Využíváme podrobných reportů ze Shopify

    Po přechodu na platformu Shopify se nám do rukou dostal další důležitý nástroj. Detailní reporty z tohoto systému nám snáz umožňují plánovat prodeje, investice do marketingu, zaměření na různé produkty, kalkulaci reálné maržovosti i skladových zásob.

  • Podepsali jsme další smluvní dokumenty s největším e-shopem v pet oboru v EU

    Podepsali jsme další smluvní dokumenty s největším e-shopem v pet oboru v EU

    Pro zahájení výroby pro největší Evropský e-shop s chovatelskými potřebami jsme učinili další podstatný krok. Byly podepsány nezbytné smluvní dokumenty a nastavujeme propojení EDI.

  • Uhradili jsme první část kupní ceny na sousední nemovitosti

    Uhradili jsme první část kupní ceny na sousední nemovitosti

    Dnes jsme uhradili první část kupní ceny za ubytovnu a kancelářskou budovu a souvisejíím pozemkem, na kterém plánujeme postavit až 12 m vysokou skladovou halu.

  • Připravujeme nové konzervy pro kočky

    Připravujeme nové konzervy pro kočky

    Ačkoliv jsme původně mysleli, že pro kočky vyhradíme značku MARTY, vzhledem k tomu, co budování značky reálně stojí, jsme se rozhodli schovat i produkty pro kočky pod značku LOUIE raději než celý marketing dělat 2x. Navrhli jsme také nové receptury: játrovka, hovězí, losos a kuřecí. Tyto jsme již otestovali a vybrali nejakceptovanější vzorky.

  • Zahajujeme spolupráci s Dun & Bradstreet

    Zahajujeme spolupráci s Dun & Bradstreet

    V moderní době je „vědět“ ještě důležitější než kdykoliv dřív. Proto jsme navázali spolupráci se společností Dun & Bradstreet, která provozuje rozsáhlý systém obsahující informace o firmách působících v různých odvětvích včetně jejich finančních a velikostních ukazatelů, jmen osob ve vedení a trendů v odvětvích. Tyto informace jsou nám nyní k dispozici a my tak…

  • Další značná úspora na želírujících aditivech

    Další značná úspora na želírujících aditivech

    Poté, co jsme dokázali nahradit jednu želírující látku v ceně 390 Kč za kilogram nahradit novou v ceně 170 Kč / kg, což pro nás představuje měsíční úsporu 200-300 000 Kč, jsme kontaktovali další dodavatele stejné suroviny a našli jsme ji dokonce v ceně 50 Kč / kg. Po prvotních testech funguje stejně dobře. To…

  • Zavádíme mailing i na naše B2B kontakty

    Zavádíme mailing i na naše B2B kontakty

    V současné době mailing používáme pouze na e-shop klientelu, kde má tento přístup většinou okamžitý vliv na obraty. Vzhledem k tomu, že se ale u nás v posledních měsících vše dynamicky mění a vyvíjí a dnes jsme schopni vyrábět věci, které jsme včera ještě neuměli, jsme se rozhodli zahájit pravidelný měsíční mailing i na naše…

  • Vyvinuli jsme konzervy typu mousse

    Vyvinuli jsme konzervy typu mousse

    Před časem jsme dostali poptávku od Italské sítě prodejen s chovatelskými potřebami po konzervách konzistence „mousse“, což představuje kašovitou pěnu. Tehdy jsme nedokázali poobný produkt vyrobit. Díky našemu týmu jsme však vyvinuli recepturu, která podobné konzistence dosahuje.

  • Vybrali jsme konkrétní psy pro natáčení velké LOUIE kampaně

    Vybrali jsme konkrétní psy pro natáčení velké LOUIE kampaně

    O tom, že chystáme velkou televizní i onlinovou kampaň na naše konzervy LOUIE jsme Vás již informovali. Nyní jsou už vybráni i konkrétní psí herci. 🙂

  • Při současných objednávkách se dostáváme do pozitivní EBITDA

    Při současných objednávkách se dostáváme do pozitivní EBITDA

    Dle předběžných výpočtů se dostáváme při objednávkách v objemech, jaké dosahujeme od víkendu do pozitivní EBITDy. Nejde ještě o definitivní výpočet, nicméně PNO bylo započítáno a v součtu B2B a B2C zakázek bychom se v těchto dnech měli dostat již do pozitivních čísel. Toto jsme očekávali až po spuštění velkých B2B projektů a rozsáhlé marketingové…