- 
Vstupujeme do segmentu ekonomických privátních značek
S novým zdrojhem suroviny a s novou éplničkou se pro nás zásadně mění přístup k výrobě privátních značek. Nově jsme schopni nabízet i ekonomické řady a náš obchodní tým na tom už pracuje.
 - 
Dosáhli jsme produkčního rekordu
Dosáhli jsme produkčního rekordu, konkrétně racionálně očekávané marže na týdenní produkci 2 mil. Kč.
 - 
Mírně měníme složení LOUIE pro vytvoření vyšší „tvrdosti“ směsi
Během léta skončila registrace jednoho technologického aditiva, které jsme dřív používali v LOUIE. Po přechodu na nové složení, se nám malá část zákazníků ozvala, že se jim nelíbí konzistence, při které je maso měkčí. Proto jsme se rozhodli recepturu trochu upravit a nové šarže jsou již tvrdé, jako tomu bylo dříve.
 - 
Na prvních směnách jsme otestovali výrobu z čerstvé suroviny
Jak jsme již dříve avizovali, výžroba z čerstvé suroviny s sebou přináší obrovské energetické i časové úspory a zrychluje výrobu. Proto na ni chceme co nejdříve přejít. Na prvních směnách jsme ji již úspěšně otestovali.
 - 
Velkému Španělskému klientovi jsme dodali první zásilku
Našemu velkému klientovi ze Španělska jsme dodali první zásilku 400 g konzerv. Další objednávky jsou na kapsičky.
 - 
Lahvičky a etikety na šampony odešly k dodavateli
Chystaný projekt šamponů pro psy se chýlí k realizaci. Lahvičky s pumpičkami a etiketami v pondělí odešly k výrobci šamponů a očekáváme brzké dodání a přidání na e-shop.
 - 
Dostali jsme první ohlasy z post campaign průzkumu
Agentura, která provedla průzkum reakce na naši první velkou televizní kampaň LOUIE, nám nastínila první výsledky. Byli jsme překvapeni tím, že velké procento diváků bylo pohoršeno tím, že „nutíme psy“ k nepřirozené aktivitě – tanci. Samozřejmě pohyby byly sestříhané a naanimované, nicméně pro další kreativu budeme využívat digitálních modelů, abychom podobné reakci předešli.
 - 
Spustili jsme nové CRM
Pro správu akvizice nových akcionářů jsme konečně spustili naše nové, neoutsourcované CRM.
 - 
Vzorujeme další privátní značku
Vzorkujeme další potenciální privátní značku pro možného partnera v objemu jednotek milionů korun ročně.
 - 
Nová plnička VEMAG již dorazila do Brna!
Jeden z technologicky nejdůležitějších pokroků v naší výrobě je už za dveřmi. Do Brna dorazila naše plnička Vemag, kterou ještě seřizují a připravují. Po její instalaci nám otevře zcela nové možnosti.
 - 
Započaly práce na nátěru fasády naší výrobní haly
Naše výrobní hala je nyní šedá a nepěkná. Jak jsme již dříve avizovali, chceme ji mít fialovou ve vlajkové barvě LOUIE vč. loga LOUIE. Práce na nátěru započaly dnes.
 - 
Zúčastnili jsme se konference Big Money
Účastnili jsme se konference Big Money a v diskuzním panelu alternativních investic vystupoval náš CEO, Martin Ioan Košťál. Z konference vzešly zajímavé kontakty, se kterými budeme jednat v následujících týdnech.
 - 
Další limitka – zvěřina!
Podzimní receptury frčí a my jsme rozšířili sortiment i o další položku – zvěřina! Opět v pozici limitované edice.
 - 
Zařadili jsme do sortimentu limitku – Hovězí s dýní a cuketou
Hovězí s dýní a cuketou je podzimní receptura zajímavá pro mnoho z našich klientů. Máme ji v sortimentu jako limitovanou nabídku.
 - 
Report podnikatelských aktivit za září 2025
Tak jako každý měsíc jsme si pro Vás připravili i za září 2025 report našich podnikatelských aktivit. Poslechnout si jej můžete zde: https://youtu.be/PduDr4kVe-c
 - 
Plánujeme přejít na výrobu z nemražené suroviny
Vzhledem k tomu, že jsme navázali spolupráci s novým dodavatelem suroviny, který nám je schopen surovinu přistavovat v chlazeném stavu s týdenní zárukou při skladování v 0 st. C, jsme se rozhodli podniknout kroky k přechodu na výrobu z nezmražené suroviny. To nám ušetří v průměru 3,5 Kč v pořizovací ceně na kilogram masa, četné…
 - 
Vyzkoušeli jsme novou ingredienci do kočičích konzerv
Každý výrobce krmiv pro zvířata nebo i chovatel koček ví, že jsou kočky jedny z nejsložitějších strávníků. Čisté a kvalitní maso leckdy odmítají a nejlevnější kapsička za 8 Kč jim chutná. Našli jsme „tajnou ingredienci“, kterou jsme testovali ve vzorcích se super výsledky. Kočky, které nežraly nic z toho, co jsme jim dávali, začaly tyto…
 - 
Testujeme filtrovaný kávový olej
Prozatím interně jsme testovali filtrovaný kávový olej. Věřili byste, že je filé na foto osmažené přímo na něm? Výsledky byly perfektní. Chuť ani zápach kávy v hotovém pokrmu není vůbec cítit!
 - 
Připravujeme patentovou přihlášku na filtrovaný kávový olej
Významně jsme pokročili s filtrováním kávového oleje tak, aby byl použitelný jako univerzální kuchyňský olej. Připravujeme patentovou přihlášku i na tento technologický postup.
 - 
Za 27 tun zmetků 10 tun čisté hovězí suroviny
Uzavřeli jsme první dohodu o likvidaci zmetků. Historicky jsme na skladě „nakopili“ 27 tun nechtěných produktů s kosmetickými vadami, které jsme postupně prodávali za cenu materiálu. S novým partnerem jsme se domluvili, že si vše odebere pro svoji separaci a výměnou nám dá 10 tun čerstvé hovězí monoproteinické suroviny.
 - 
Nový systém nakládání se zmetky
Navázali jsme spolupráci s novou společností, která disponuje speciálním separátorem oddělujícím kov a jiný materiál od masa. Namísto složitých prodejů pomačkaných a kosmeticky nedokonalých zmetků tedy nyní můžeme tyto kusy prodávat této firmě, která celé konzervy rozemele a vyseparuje plech od masa.
 - 
Překlapěče a váhy
Příprava na instalaci nové plnicí sestavy zahrnuje i objednávku nových překlapěčů a vah. To nám umožní opět snížit výdaje na mzdy.
 - 
Nové IVECO Daily
Naši flotilu firemních vozů obohacuje zbrusu nové Iveco DAILY s kapacitou 5 EPAL. Tímto také vzhledem k lepšímu poměru cena:výkon přecházíme od MB Sprinter právě k Iveco.
 - 
Nový dodavatel masa
V naší provozovně proběhlo jednání s novým dodavatelem masa, který za ceny výhodnější než jsme měli doposud nabízí suroviny různých proteinů. První dodávku jsme učinili a během tohoto týdne budeme vyhodnocovat vzorky.
 - 
Rekonstrukce venkovní fasády výrobní haly
Ačkoliv jsme se od začátku našeho projektu v roce 2022 vždy soustředili na to, že to „nejprve musí fungovat“ a až potom být hezké, dostali jsme se do fáze, kdy je i reprezentativnost provozu jedením z důležitých faktorů. Proto jsme se rozhodli podniknout kroky k rekonstrukci fasády výrobní haly v Žabčicích a jejímu natření na…
 - 
Vybrán materiál pro novou žlutou podlahu
Po prvním neúspěšném pokusu jsme na druhý pokus vybrali materiál kontrastní žluté podlahy do čisté části výroby. Aplikovat se chystáme co nejdříve.
 - 
Upravujeme sortiment a snižujeme počet položek 1200 g
Z dat z nových systémů (analytika Shopify, širší používání Stormware a BHIT,…) jsme zjistili, že máme příliš široký sortiment 1200 g konzerv. Jednak kanibalizují pro nás maržovější menší balení a druhak vytvářejí dodatečné náklady na skladování jak prázdných plechovek, tak i hotového produktu. Proto jsme se rozhodli snížit počet těchto položek v sortimentu na cca 2-3.
 - 
Televizní spot LOUIE upravujeme – posilujeme call for action!
Ačkoliv brandové parametry vykazuje probíhající reklamní kampaň LOUIE nad naše očekávání, výkonnostní efekt se dostavuje pomaleji. U brandových kampaní je to sice běžné, ale rozhodli jsme se přidat do spotů call for action a v následujících dnech kampaně budeme využívat již tyto spoty.
 - 
Po pár prvních týdnech kampaně stoupla spontánní vyhledávanost LOUIE
Uběhlo jen pár týdnů kampaně LOUIE s novou kreativou a spontánní vyhledávanost LOUIE na Google vyskočila cca na 10 % BRIT. Vzhledem k tomu, že BRIT je v ČR jasný market leader, to po tak krátké době považujeme za úspěch.
 - 
Report podnikatelských aktualit za srpen 2025
Zákazníci poptávající privátní značky jsou velmi nároční a poptávají různé struktury. Vlastním vývojem a kombinací tužících aditiv jsme dosáhli struktury pevného a pružného „karbanátku“ z mletého masa, který drží objem a při tlaku pruží a nerozpadá se. Ačkoliv to není cesta, kterou bychom se chtěli vydávat v případě LOUIE, ovšem v sekci privátních značek jsou…
 - 
Pásové dopravníky do čisté části výroby
Přibližuje se datum, kdy nám doručí plničku a narážku konzerv na mechanickém principu, která nám v podstatě ve sféře výroby konzerv vyřeší všechny problémy z pohledu plnicích kapacit. Vzhledem k tomu, že však bude jedna na obě linky (73 mm a 99 mm průměr), potřebujeme rekonstruovat i celou organizacu pásových dopravníků. Započali jsme tedy práve…
 - 
Report podnikatelských aktualit za 08/2025
Tak jako každý měsíc, jsme pro Vás připravili report našich podnikatelských aktualit i za srpen 2025. Poslechnout si ho můžete zde: https://youtu.be/F1BWZmtVhJA
 - 
Vyvíjíme kapsičky se zip-lock
Na zákldě přání jednoho z našich B2B klientů jsme se rozhodli, že započneme vývoj kapsiček pro psy se zip lock. Ačkoliv je to na první pohled jednoduché, setkáváme se zde s několika problémy. Termostabilitu zip-lock uzávěru musí garantovat dodavatel prázdného obalu. Tu nyní budeme testovat v našich sterilizačních podmínkách. Při plnění však vzniká problém, kdy…
 - 
Obnovujeme sortiment LOUIE
Sortiment LOUIE se dočká po představení nových druhů pro kočky brzy i obnovení sortimentu pro psy. Některé položk budeme vyřazovat a naopak nahrazovat novými, popř. osvědčené produkty začneme vyrábět v různých velikostech.
 - 
Dodáváme vzorky na palatability test do 30 milionového kontraktu
Abychom mohli začít vyrábět konzervy pro klienta u kterého jsme nedávno vyhráli tender, musíme projít ještě palatability testem. Právě odesíláme vzorky pro tento test.
 - 
Další rekord – objednávky z e-shopů za den v hodnotě 1 536 270 Kč!
V neděli 24.8. 2025 jsme opět překonali náš eshopový rekord, a to konkrétně cifrou 1 536 270 Kč v objednávkách za den. Nšim cílem je takový výsledek stabilizovat.
 - 
Vyhráli jsme tender za cca 30 mil. Kč ročně!
V pátek jsme byli informováni, že jsme vyhráli tender na zakázku výroby Private Label v hodnotě cca 30 mil. Kč ročně.
 - 
Stoupá nám podíl nových zákazníků na e-shopu!
Začíná nám růst podíl nových zákazníků na e-shopu, a to přímo o 67 % v porovnání se včerejškem. To může být jeden z prvních příznaků efektivní brandové kampaně.
 - 
Losos od nového dodavatele výrazně zrychluje produkci
Surovina od nového dodavatele – losos – bez obsahu drobných kůstek výrazně zrychluje produkci. Zatímco dříve používaná surovina u tohoto druhu masa kostičkami často ucpávala plničku, nová surovina umožňuje plnit bez přestávek.
 - 
Měníme orientaci zdroje masa na západ
Doposud jsme vyráběli primárně ze suroviny Českého nebo Polského původu. Nyní se nám podařilo vyjednat zajímavé podmínky s dodavateli z BENELUXu, kdy se cenově dostáváme i pod úroveň dodavatelů z Polska a prozatimní dodávky hlavně vykazují znatelně lepší kvalitu a konstantní analytické hodnoty.
 - 
Pravděpodobně se dostavují první reakce na kampaň
Normální reakční doba na velkou brandovou kampaň je v řádu týdnů, než se vytvoří povědomí o značce. U Dědolesu se první nákupy dostavily cca po týdnu. My již nyní pozorujeme nárůsty objednávek, aniž bychom dělali agresivní slevovou kampaň. Dnes k současné hodině evidujeme v CZ 70% nárůst oproti včerejšku.
 - 
Zkrácení sterilizační doby zlepšuje kvalitu a šetří peníze!
Jen málo úsporných kroků vede zároveň ke zlepšení kvality. Zkrácení sterilizační doby je však výjímkou, která potvrzuje pravidlo. T9m, že se maso v plechovce nevaří tak dlouho, nedochází k rozpadu jeho struktury a ztráty vůně a zachovává si tak lepší konzistenci i vůni. Kratší doba sterilizace zároveň šetří plyn i elektrickou energii.
 - 
Díky zpracovávání zmražené suroviny můžeme zkrátit sterilizační cyklus
Z dřívejších dob, kdy jsme před zpracováním surovinu rozmražovali, jsme nastavovali delší fáze výdrže při sterilizačním cyklu z důvodu opatrnosti, jelikož se v rozmražené surovině mohly množit patogeny. Nyní však zpracováváme rovnou zmraženou surovinu, a tak toto riziko nehrozí. Zkrátili jsme proto sterilizační cyklus.
 - 
SuperZoo poslalo větší objednávku na LOUIE v očekávání kampaně
Tak jako jiní B2B partneři, se i SuperZoo připravuje na naši kampaň naskladněním LOUIE. Objednávku vykryjeme v co nejkratším čase.
 - 
Pro přípravu na velkou kampaň LOUIE jsme odelsali nezvykle velkou zásilku konzerv pro síť Zvěrokruh
I naši B2B partneři očekávají, že reklamní kampaň na LOUIE zvedne poptávku. Proto jsme včera doručili větší naskladňovací objednávku do sítě Zvěrokruh.
 - 
Obdrželi jsme první objednávku od velkého Španělského klienta
Se Španělskou společností, jednáme již déle než rok (od Interzoo) o výrobě původního soupisu zboží, který by mohl představovat až 60 mil. Kč ročně. Nyní jsme od nich obdrželi první objednávku na první položky.
 - 
Tvorba kreativ pro velkou kampaň LOUIE byla dokončena
Kreativy pro tvorbu nové reklamní kampaně LOUIE byly dokončeny. Spouštíme ji už zítra!
 - 
Report podnikatelských aktivit za červenec
Tak jako za každý měsíc, jsme pro Vás připravili report našich pokroků i za červenec 2025. Poslechnout si ho můžete zde: https://youtu.be/_TLxfrYJZgA
 - 
Obratový rekord za červenec 2025
Vlivem agresivních kampaní jsme za červenec dosáhli našeho rekordu 17 396 750 Kč vyexpedovaného zboží.
 - 
Report našich podnikatelských aktivit za červen 2025
Byli jsme upozorněni jedním z investorů, že jsme nezveřejnili záznam reportu za červen vlivem množství práce s převodními objednávkami z dluhopisů na akcie. Omlouváme se a report zveřejňujeme zde: https://youtu.be/scda661pXF0
 

















