Aktuality o podnikání

  • Změnili jsme politiku cen přepravy na e-shopu

    Změnili jsme politiku cen přepravy na e-shopu

    Vzhledem k tomu, že jsme po zpětné kontrole zjistili, že nám předpokládané kladné EBITDA v létě v některých obdobích pokazily náklady na přepravu zdarma na eshopu, kdy se vzhledem k charakteru konzerv, které jsou těžké stalo, že čím víc zákazník objednával, tím méně byl pro nás kvůli drahé dopravě zdarma ziskový, jsme změnili strategii. Nyní…

  • Podána patentová příhláška na postup filtrace kávového oleje!

    Podána patentová příhláška na postup filtrace kávového oleje!

    Náš patentový zástupce dokončil rešerši a přípravy a podal patentovou přihlášku na námi vyvinutou metodu filtrace kávového oleje tak, aby byl použitelný jako běžný kuchyňský olej. Již vlastníme patent na jeho výrobu, nyní jsme jako první podali patentovou přihlášku i na jeho filtraci.

  • Další v pořadí jsou skládací misky a lízací podložky!

    Další v pořadí jsou skládací misky a lízací podložky!

    LOUIe se postupně stane kompletní značkou nejkvalitnějších potřeb pro Vaše psy a kočky, která bude vždy stát na pevném základě vlastnoručně vyráběných konzerv. Další z příslušenství však budou skládací cestovní misky, domácí plastové misky, lízací podložky a další sortiment z kvalitního plastu vyrobeného v EU.

  • Dorazily nám vzorky GRANULÍ LOUIE dle naší receptury!

    Dorazily nám vzorky GRANULÍ LOUIE dle naší receptury!

    LOUIE je a bude smbolem kvality. Proto i granule budou obsahovat 30 % čerstvého masa 25 % sušeného masa, což je analogií cca 80 % masa celkem! Obdrželi jsme vzorky naší receptury a v co nejkratší době zahájíme testování.

  • Překročení obratu 100 mil. Kč a jeho význam

    Překročení obratu 100 mil. Kč a jeho význam

    Překročení obratu 100 000 000 Kč za rok je důležitým milníkem. Dle obvyklých norem je to totiž jedna z nezbytných podmínek pro započetí plánování vstupu na Pražský regulovaný finanční trh pro menší podniky.

  • Obratový rekord!

    Obratový rekord!

    Ještě jsme nevytěžili ani Black Friday, ani Vánoce ani největší zakázku na privátní značky v historii naší firmy a už jsme dosáhli obratových rekordů! Celková fakturace ve skupině přesáhla 178 mil. Kč bez DPH za rok 2025 a fakturace směrem ven ze skupiny 121 422 000 Kč s DPH za dosavadní průběh roku 2025!

  • Dokončili jsme rekonstrukci fasády naší výrobní haly!

    Dokončili jsme rekonstrukci fasády naší výrobní haly!

    Rekonstrukce fasády naší výrobní haly byla dokončena! Stavba prokoukla opravdu značně.

  • Vyvíjíme další vylepšení receptur LOUIE

    Vyvíjíme další vylepšení receptur LOUIE

    Kromě navrácení tuhé struktury do konzerv LOUIE jsme vyvinuli ještě další úpravu receptury, která pomocí zcela přírodních složek výrazně posiluje lákavou vůni. Již v dalších šaržích LOUIE budou tyto složky přítomny.

  • První 2 kamiony největší výroby private label odeslány

    První dva kamiony z cca 8 na největší prvozávoz privátních značek vyráběných naší firmou, byly odeslány příjemci!

  • Zahájili jsme výrobu největšího dealu v historii naší společnosti!

    Zahájili jsme výrobu největšího dealu v historii naší společnosti!

    Zahájili jsme výrobu největšího jednorázového kontraktu v historii naší společnosti. Prvozávoz na položky privátní značky v ceně 33 000 000 Kč ročně je již ve výrobě.

  • Zahájili jsme rekonstrukci skladu

    Zahájili jsme rekonstrukci skladu

    Náš sklad je nám už malý. Abychom zvýšili jeho kapacitu, likvidujeme vestavek, který původně sloužil jako naše první čistá část výroby. Toto místo bude zastavěno novými regály a paletovými místy.

  • Report podnikatelských aktualit za říjen 2025

    Report podnikatelských aktualit za říjen 2025

    Tak jako za každý měsíc, tak i za říjen 2025 pro Vás máme report našich podnikatelských aktualit. Poslechnout si ho můžete zde: https://youtu.be/gcuhloFgWf0

  • Vstupujeme do segmentu ekonomických privátních značek

    Vstupujeme do segmentu ekonomických privátních značek

    S novým zdrojhem suroviny a s novou éplničkou se pro nás zásadně mění přístup k výrobě privátních značek. Nově jsme schopni nabízet i ekonomické řady a náš obchodní tým na tom už pracuje.

  • Dosáhli jsme produkčního rekordu

    Dosáhli jsme produkčního rekordu

    Dosáhli jsme produkčního rekordu, konkrétně racionálně očekávané marže na týdenní produkci 2 mil. Kč.

  • Mírně měníme složení LOUIE pro vytvoření vyšší „tvrdosti“ směsi

    Během léta skončila registrace jednoho technologického aditiva, které jsme dřív používali v LOUIE. Po přechodu na nové složení, se nám malá část zákazníků ozvala, že se jim nelíbí konzistence, při které je maso měkčí. Proto jsme se rozhodli recepturu trochu upravit a nové šarže jsou již tvrdé, jako tomu bylo dříve.

  • Na prvních směnách jsme otestovali výrobu z čerstvé suroviny

    Jak jsme již dříve avizovali, výžroba z čerstvé suroviny s sebou přináší obrovské energetické i časové úspory a zrychluje výrobu. Proto na ni chceme co nejdříve přejít. Na prvních směnách jsme ji již úspěšně otestovali.

  • Velkému Španělskému klientovi jsme dodali první zásilku

    Velkému Španělskému klientovi jsme dodali první zásilku

    Našemu velkému klientovi ze Španělska jsme dodali první zásilku 400 g konzerv. Další objednávky jsou na kapsičky.

  • Lahvičky a etikety na šampony odešly k dodavateli

    Lahvičky a etikety na šampony odešly k dodavateli

    Chystaný projekt šamponů pro psy se chýlí k realizaci. Lahvičky s pumpičkami a etiketami v pondělí odešly k výrobci šamponů a očekáváme brzké dodání a přidání na e-shop.

  • Dostali jsme první ohlasy z post campaign průzkumu

    Dostali jsme první ohlasy z post campaign průzkumu

    Agentura, která provedla průzkum reakce na naši první velkou televizní kampaň LOUIE, nám nastínila první výsledky. Byli jsme překvapeni tím, že velké procento diváků bylo pohoršeno tím, že „nutíme psy“ k nepřirozené aktivitě – tanci. Samozřejmě pohyby byly sestříhané a naanimované, nicméně pro další kreativu budeme využívat digitálních modelů, abychom podobné reakci předešli.

  • Spustili jsme nové CRM

    Spustili jsme nové CRM

    Pro správu akvizice nových akcionářů jsme konečně spustili naše nové, neoutsourcované CRM.

  • Vzorujeme další privátní značku

    Vzorujeme další privátní značku

    Vzorkujeme další potenciální privátní značku pro možného partnera v objemu jednotek milionů korun ročně.

  • Nová plnička VEMAG již dorazila do Brna!

    Nová plnička VEMAG již dorazila do Brna!

    Jeden z technologicky nejdůležitějších pokroků v naší výrobě je už za dveřmi. Do Brna dorazila naše plnička Vemag, kterou ještě seřizují a připravují. Po její instalaci nám otevře zcela nové možnosti.

  • Započaly práce na nátěru fasády naší výrobní haly

    Započaly práce na nátěru fasády naší výrobní haly

    Naše výrobní hala je nyní šedá a nepěkná. Jak jsme již dříve avizovali, chceme ji mít fialovou ve vlajkové barvě LOUIE vč. loga LOUIE. Práce na nátěru započaly dnes.

  • Zúčastnili jsme se konference Big Money

    Zúčastnili jsme se konference Big Money

    Účastnili jsme se konference Big Money a v diskuzním panelu alternativních investic vystupoval náš CEO, Martin Ioan Košťál. Z konference vzešly zajímavé kontakty, se kterými budeme jednat v následujících týdnech.

  • Další limitka – zvěřina!

    Další limitka – zvěřina!

    Podzimní receptury frčí a my jsme rozšířili sortiment i o další položku – zvěřina! Opět v pozici limitované edice.

  • Zařadili jsme do sortimentu limitku – Hovězí s dýní a cuketou

    Zařadili jsme do sortimentu limitku – Hovězí s dýní a cuketou

    Hovězí s dýní a cuketou je podzimní receptura zajímavá pro mnoho z našich klientů. Máme ji v sortimentu jako limitovanou nabídku.

  • Report podnikatelských aktivit za září 2025

    Report podnikatelských aktivit za září 2025

    Tak jako každý měsíc jsme si pro Vás připravili i za září 2025 report našich podnikatelských aktivit. Poslechnout si jej můžete zde: https://youtu.be/PduDr4kVe-c

  • Plánujeme přejít na výrobu z nemražené suroviny

    Plánujeme přejít na výrobu z nemražené suroviny

    Vzhledem k tomu, že jsme navázali spolupráci s novým dodavatelem suroviny, který nám je schopen surovinu přistavovat v chlazeném stavu s týdenní zárukou při skladování v 0 st. C, jsme se rozhodli podniknout kroky k přechodu na výrobu z nezmražené suroviny. To nám ušetří v průměru 3,5 Kč v pořizovací ceně na kilogram masa, četné…

  • Vyzkoušeli jsme novou ingredienci do kočičích konzerv

    Vyzkoušeli jsme novou ingredienci do kočičích konzerv

    Každý výrobce krmiv pro zvířata nebo i chovatel koček ví, že jsou kočky jedny z nejsložitějších strávníků. Čisté a kvalitní maso leckdy odmítají a nejlevnější kapsička za 8 Kč jim chutná. Našli jsme „tajnou ingredienci“, kterou jsme testovali ve vzorcích se super výsledky. Kočky, které nežraly nic z toho, co jsme jim dávali, začaly tyto…

  • Testujeme filtrovaný kávový olej

    Testujeme filtrovaný kávový olej

    Prozatím interně jsme testovali filtrovaný kávový olej. Věřili byste, že je filé na foto osmažené přímo na něm? Výsledky byly perfektní. Chuť ani zápach kávy v hotovém pokrmu není vůbec cítit!

  • Připravujeme patentovou přihlášku na filtrovaný kávový olej

    Připravujeme patentovou přihlášku na filtrovaný kávový olej

    Významně jsme pokročili s filtrováním kávového oleje tak, aby byl použitelný jako univerzální kuchyňský olej. Připravujeme patentovou přihlášku i na tento technologický postup.

  • Za 27 tun zmetků 10 tun čisté hovězí suroviny

    Uzavřeli jsme první dohodu o likvidaci zmetků. Historicky jsme na skladě „nakopili“ 27 tun nechtěných produktů s kosmetickými vadami, které jsme postupně prodávali za cenu materiálu. S novým partnerem jsme se domluvili, že si vše odebere pro svoji separaci a výměnou nám dá 10 tun čerstvé hovězí monoproteinické suroviny.

  • Nový systém nakládání se zmetky

    Nový systém nakládání se zmetky

    Navázali jsme spolupráci s novou společností, která disponuje speciálním separátorem oddělujícím kov a jiný materiál od masa. Namísto složitých prodejů pomačkaných a kosmeticky nedokonalých zmetků tedy nyní můžeme tyto kusy prodávat této firmě, která celé konzervy rozemele a vyseparuje plech od masa.

  • Překlapěče a váhy

    Překlapěče a váhy

    Příprava na instalaci nové plnicí sestavy zahrnuje i objednávku nových překlapěčů a vah. To nám umožní opět snížit výdaje na mzdy.

  • Nové IVECO Daily

    Nové IVECO Daily

    Naši flotilu firemních vozů obohacuje zbrusu nové Iveco DAILY s kapacitou 5 EPAL. Tímto také vzhledem k lepšímu poměru cena:výkon přecházíme od MB Sprinter právě k Iveco.

  • Nový dodavatel masa

    Nový dodavatel masa

    V naší provozovně proběhlo jednání s novým dodavatelem masa, který za ceny výhodnější než jsme měli doposud nabízí suroviny různých proteinů. První dodávku jsme učinili a během tohoto týdne budeme vyhodnocovat vzorky.

  • Rekonstrukce venkovní fasády výrobní haly

    Rekonstrukce venkovní fasády výrobní haly

    Ačkoliv jsme se od začátku našeho projektu v roce 2022 vždy soustředili na to, že to „nejprve musí fungovat“ a až potom být hezké, dostali jsme se do fáze, kdy je i reprezentativnost provozu jedením z důležitých faktorů. Proto jsme se rozhodli podniknout kroky k rekonstrukci fasády výrobní haly v Žabčicích a jejímu natření na…

  • Vybrán materiál pro novou žlutou podlahu

    Vybrán materiál pro novou žlutou podlahu

    Po prvním neúspěšném pokusu jsme na druhý pokus vybrali materiál kontrastní žluté podlahy do čisté části výroby. Aplikovat se chystáme co nejdříve.

  • Upravujeme sortiment a snižujeme počet položek 1200 g

    Upravujeme sortiment a snižujeme počet položek 1200 g

    Z dat z nových systémů (analytika Shopify, širší používání Stormware a BHIT,…) jsme zjistili, že máme příliš široký sortiment 1200 g konzerv. Jednak kanibalizují pro nás maržovější menší balení a druhak vytvářejí dodatečné náklady na skladování jak prázdných plechovek, tak i hotového produktu. Proto jsme se rozhodli snížit počet těchto položek v sortimentu na cca 2-3.

  • Televizní spot LOUIE upravujeme – posilujeme call for action!

    Televizní spot LOUIE upravujeme – posilujeme call for action!

    Ačkoliv brandové parametry vykazuje probíhající reklamní kampaň LOUIE nad naše očekávání, výkonnostní efekt se dostavuje pomaleji. U brandových kampaní je to sice běžné, ale rozhodli jsme se přidat do spotů call for action a v následujících dnech kampaně budeme využívat již tyto spoty.

  • Po pár prvních týdnech kampaně stoupla spontánní vyhledávanost LOUIE

    Po pár prvních týdnech kampaně stoupla spontánní vyhledávanost LOUIE

    Uběhlo jen pár týdnů kampaně LOUIE s novou kreativou a spontánní vyhledávanost LOUIE na Google vyskočila cca na 10 % BRIT. Vzhledem k tomu, že BRIT je v ČR jasný market leader, to po tak krátké době považujeme za úspěch.

  • Report podnikatelských aktualit za srpen 2025

    Report podnikatelských aktualit za srpen 2025

    Zákazníci poptávající privátní značky jsou velmi nároční a poptávají různé struktury. Vlastním vývojem a kombinací tužících aditiv jsme dosáhli struktury pevného a pružného „karbanátku“ z mletého masa, který drží objem a při tlaku pruží a nerozpadá se. Ačkoliv to není cesta, kterou bychom se chtěli vydávat v případě LOUIE, ovšem v sekci privátních značek jsou…

  • Pásové dopravníky do čisté části výroby

    Pásové dopravníky do čisté části výroby

    Přibližuje se datum, kdy nám doručí plničku a narážku konzerv na mechanickém principu, která nám v podstatě ve sféře výroby konzerv vyřeší všechny problémy z pohledu plnicích kapacit. Vzhledem k tomu, že však bude jedna na obě linky (73 mm a 99 mm průměr), potřebujeme rekonstruovat i celou organizacu pásových dopravníků. Započali jsme tedy práve…

  • Report podnikatelských aktualit za 08/2025

    Report podnikatelských aktualit za 08/2025

    Tak jako každý měsíc, jsme pro Vás připravili report našich podnikatelských aktualit i za srpen 2025. Poslechnout si ho můžete zde: https://youtu.be/F1BWZmtVhJA

  • Vyvíjíme kapsičky se zip-lock

    Vyvíjíme kapsičky se zip-lock

    Na zákldě přání jednoho z našich B2B klientů jsme se rozhodli, že započneme vývoj kapsiček pro psy se zip lock. Ačkoliv je to na první pohled jednoduché, setkáváme se zde s několika problémy. Termostabilitu zip-lock uzávěru musí garantovat dodavatel prázdného obalu. Tu nyní budeme testovat v našich sterilizačních podmínkách. Při plnění však vzniká problém, kdy…

  • Obnovujeme sortiment LOUIE

    Obnovujeme sortiment LOUIE

    Sortiment LOUIE se dočká po představení nových druhů pro kočky brzy i obnovení sortimentu pro psy. Některé položk budeme vyřazovat a naopak nahrazovat novými, popř. osvědčené produkty začneme vyrábět v různých velikostech.

  • Dodáváme vzorky na palatability test do 30 milionového kontraktu

    Dodáváme vzorky na palatability test do 30 milionového kontraktu

    Abychom mohli začít vyrábět konzervy pro klienta u kterého jsme nedávno vyhráli tender, musíme projít ještě palatability testem. Právě odesíláme vzorky pro tento test.

  • Další rekord – objednávky z e-shopů za den v hodnotě 1 536 270 Kč!

    Další rekord – objednávky z e-shopů za den v hodnotě 1 536 270 Kč!

    V neděli 24.8. 2025 jsme opět překonali náš eshopový rekord, a to konkrétně cifrou 1 536 270 Kč v objednávkách za den. Nšim cílem je takový výsledek stabilizovat.

  • Vyhráli jsme tender za cca 30 mil. Kč ročně!

    Vyhráli jsme tender za cca 30 mil. Kč ročně!

    V pátek jsme byli informováni, že jsme vyhráli tender na zakázku výroby Private Label v hodnotě cca 30 mil. Kč ročně.

  • Stoupá nám podíl nových zákazníků na e-shopu!

    Stoupá nám podíl nových zákazníků na e-shopu!

    Začíná nám růst podíl nových zákazníků na e-shopu, a to přímo o 67 % v porovnání se včerejškem. To může být jeden z prvních příznaků efektivní brandové kampaně.

Akce jen do 30.11. 2025 - minimální zhodnocení investice 10 % ročně!

X