-
Report podnikatelských aktivit za září 2025
Tak jako každý měsíc jsme si pro Vás připravili i za září 2025 report našich podnikatelských aktivit. Poslechnout si jej můžete zde: https://youtu.be/PduDr4kVe-c
-
Plánujeme přejít na výrobu z nemražené suroviny
Vzhledem k tomu, že jsme navázali spolupráci s novým dodavatelem suroviny, který nám je schopen surovinu přistavovat v chlazeném stavu s týdenní zárukou při skladování v 0 st. C, jsme se rozhodli podniknout kroky k přechodu na výrobu z nezmražené suroviny. To nám ušetří v průměru 3,5 Kč v pořizovací ceně na kilogram masa, četné…
-
Vyzkoušeli jsme novou ingredienci do kočičích konzerv
Každý výrobce krmiv pro zvířata nebo i chovatel koček ví, že jsou kočky jedny z nejsložitějších strávníků. Čisté a kvalitní maso leckdy odmítají a nejlevnější kapsička za 8 Kč jim chutná. Našli jsme „tajnou ingredienci“, kterou jsme testovali ve vzorcích se super výsledky. Kočky, které nežraly nic z toho, co jsme jim dávali, začaly tyto…
-
Testujeme filtrovaný kávový olej
Prozatím interně jsme testovali filtrovaný kávový olej. Věřili byste, že je filé na foto osmažené přímo na něm? Výsledky byly perfektní. Chuť ani zápach kávy v hotovém pokrmu není vůbec cítit!
-
Připravujeme patentovou přihlášku na filtrovaný kávový olej
Významně jsme pokročili s filtrováním kávového oleje tak, aby byl použitelný jako univerzální kuchyňský olej. Připravujeme patentovou přihlášku i na tento technologický postup.
-
Za 27 tun zmetků 10 tun čisté hovězí suroviny
Uzavřeli jsme první dohodu o likvidaci zmetků. Historicky jsme na skladě „nakopili“ 27 tun nechtěných produktů s kosmetickými vadami, které jsme postupně prodávali za cenu materiálu. S novým partnerem jsme se domluvili, že si vše odebere pro svoji separaci a výměnou nám dá 10 tun čerstvé hovězí monoproteinické suroviny.
-
Nový systém nakládání se zmetky
Navázali jsme spolupráci s novou společností, která disponuje speciálním separátorem oddělujícím kov a jiný materiál od masa. Namísto složitých prodejů pomačkaných a kosmeticky nedokonalých zmetků tedy nyní můžeme tyto kusy prodávat této firmě, která celé konzervy rozemele a vyseparuje plech od masa.
-
Překlapěče a váhy
Příprava na instalaci nové plnicí sestavy zahrnuje i objednávku nových překlapěčů a vah. To nám umožní opět snížit výdaje na mzdy.
-
Nové IVECO Daily
Naši flotilu firemních vozů obohacuje zbrusu nové Iveco DAILY s kapacitou 5 EPAL. Tímto také vzhledem k lepšímu poměru cena:výkon přecházíme od MB Sprinter právě k Iveco.
-
Nový dodavatel masa
V naší provozovně proběhlo jednání s novým dodavatelem masa, který za ceny výhodnější než jsme měli doposud nabízí suroviny různých proteinů. První dodávku jsme učinili a během tohoto týdne budeme vyhodnocovat vzorky.
-
Rekonstrukce venkovní fasády výrobní haly
Ačkoliv jsme se od začátku našeho projektu v roce 2022 vždy soustředili na to, že to „nejprve musí fungovat“ a až potom být hezké, dostali jsme se do fáze, kdy je i reprezentativnost provozu jedením z důležitých faktorů. Proto jsme se rozhodli podniknout kroky k rekonstrukci fasády výrobní haly v Žabčicích a jejímu natření na…
-
Vybrán materiál pro novou žlutou podlahu
Po prvním neúspěšném pokusu jsme na druhý pokus vybrali materiál kontrastní žluté podlahy do čisté části výroby. Aplikovat se chystáme co nejdříve.
-
Upravujeme sortiment a snižujeme počet položek 1200 g
Z dat z nových systémů (analytika Shopify, širší používání Stormware a BHIT,…) jsme zjistili, že máme příliš široký sortiment 1200 g konzerv. Jednak kanibalizují pro nás maržovější menší balení a druhak vytvářejí dodatečné náklady na skladování jak prázdných plechovek, tak i hotového produktu. Proto jsme se rozhodli snížit počet těchto položek v sortimentu na cca 2-3.
-
Televizní spot LOUIE upravujeme – posilujeme call for action!
Ačkoliv brandové parametry vykazuje probíhající reklamní kampaň LOUIE nad naše očekávání, výkonnostní efekt se dostavuje pomaleji. U brandových kampaní je to sice běžné, ale rozhodli jsme se přidat do spotů call for action a v následujících dnech kampaně budeme využívat již tyto spoty.
-
Po pár prvních týdnech kampaně stoupla spontánní vyhledávanost LOUIE
Uběhlo jen pár týdnů kampaně LOUIE s novou kreativou a spontánní vyhledávanost LOUIE na Google vyskočila cca na 10 % BRIT. Vzhledem k tomu, že BRIT je v ČR jasný market leader, to po tak krátké době považujeme za úspěch.
-
Report podnikatelských aktualit za srpen 2025
Zákazníci poptávající privátní značky jsou velmi nároční a poptávají různé struktury. Vlastním vývojem a kombinací tužících aditiv jsme dosáhli struktury pevného a pružného „karbanátku“ z mletého masa, který drží objem a při tlaku pruží a nerozpadá se. Ačkoliv to není cesta, kterou bychom se chtěli vydávat v případě LOUIE, ovšem v sekci privátních značek jsou…
-
Pásové dopravníky do čisté části výroby
Přibližuje se datum, kdy nám doručí plničku a narážku konzerv na mechanickém principu, která nám v podstatě ve sféře výroby konzerv vyřeší všechny problémy z pohledu plnicích kapacit. Vzhledem k tomu, že však bude jedna na obě linky (73 mm a 99 mm průměr), potřebujeme rekonstruovat i celou organizacu pásových dopravníků. Započali jsme tedy práve…
-
Report podnikatelských aktualit za 08/2025
Tak jako každý měsíc, jsme pro Vás připravili report našich podnikatelských aktualit i za srpen 2025. Poslechnout si ho můžete zde: https://youtu.be/F1BWZmtVhJA
-
Vyvíjíme kapsičky se zip-lock
Na zákldě přání jednoho z našich B2B klientů jsme se rozhodli, že započneme vývoj kapsiček pro psy se zip lock. Ačkoliv je to na první pohled jednoduché, setkáváme se zde s několika problémy. Termostabilitu zip-lock uzávěru musí garantovat dodavatel prázdného obalu. Tu nyní budeme testovat v našich sterilizačních podmínkách. Při plnění však vzniká problém, kdy…
-
Obnovujeme sortiment LOUIE
Sortiment LOUIE se dočká po představení nových druhů pro kočky brzy i obnovení sortimentu pro psy. Některé položk budeme vyřazovat a naopak nahrazovat novými, popř. osvědčené produkty začneme vyrábět v různých velikostech.
-
Dodáváme vzorky na palatability test do 30 milionového kontraktu
Abychom mohli začít vyrábět konzervy pro klienta u kterého jsme nedávno vyhráli tender, musíme projít ještě palatability testem. Právě odesíláme vzorky pro tento test.
-
Další rekord – objednávky z e-shopů za den v hodnotě 1 536 270 Kč!
V neděli 24.8. 2025 jsme opět překonali náš eshopový rekord, a to konkrétně cifrou 1 536 270 Kč v objednávkách za den. Nšim cílem je takový výsledek stabilizovat.
-
Vyhráli jsme tender za cca 30 mil. Kč ročně!
V pátek jsme byli informováni, že jsme vyhráli tender na zakázku výroby Private Label v hodnotě cca 30 mil. Kč ročně.
-
Stoupá nám podíl nových zákazníků na e-shopu!
Začíná nám růst podíl nových zákazníků na e-shopu, a to přímo o 67 % v porovnání se včerejškem. To může být jeden z prvních příznaků efektivní brandové kampaně.
-
Losos od nového dodavatele výrazně zrychluje produkci
Surovina od nového dodavatele – losos – bez obsahu drobných kůstek výrazně zrychluje produkci. Zatímco dříve používaná surovina u tohoto druhu masa kostičkami často ucpávala plničku, nová surovina umožňuje plnit bez přestávek.
-
Měníme orientaci zdroje masa na západ
Doposud jsme vyráběli primárně ze suroviny Českého nebo Polského původu. Nyní se nám podařilo vyjednat zajímavé podmínky s dodavateli z BENELUXu, kdy se cenově dostáváme i pod úroveň dodavatelů z Polska a prozatimní dodávky hlavně vykazují znatelně lepší kvalitu a konstantní analytické hodnoty.
-
Pravděpodobně se dostavují první reakce na kampaň
Normální reakční doba na velkou brandovou kampaň je v řádu týdnů, než se vytvoří povědomí o značce. U Dědolesu se první nákupy dostavily cca po týdnu. My již nyní pozorujeme nárůsty objednávek, aniž bychom dělali agresivní slevovou kampaň. Dnes k současné hodině evidujeme v CZ 70% nárůst oproti včerejšku.
-
Zkrácení sterilizační doby zlepšuje kvalitu a šetří peníze!
Jen málo úsporných kroků vede zároveň ke zlepšení kvality. Zkrácení sterilizační doby je však výjímkou, která potvrzuje pravidlo. T9m, že se maso v plechovce nevaří tak dlouho, nedochází k rozpadu jeho struktury a ztráty vůně a zachovává si tak lepší konzistenci i vůni. Kratší doba sterilizace zároveň šetří plyn i elektrickou energii.
-
Díky zpracovávání zmražené suroviny můžeme zkrátit sterilizační cyklus
Z dřívejších dob, kdy jsme před zpracováním surovinu rozmražovali, jsme nastavovali delší fáze výdrže při sterilizačním cyklu z důvodu opatrnosti, jelikož se v rozmražené surovině mohly množit patogeny. Nyní však zpracováváme rovnou zmraženou surovinu, a tak toto riziko nehrozí. Zkrátili jsme proto sterilizační cyklus.
-
SuperZoo poslalo větší objednávku na LOUIE v očekávání kampaně
Tak jako jiní B2B partneři, se i SuperZoo připravuje na naši kampaň naskladněním LOUIE. Objednávku vykryjeme v co nejkratším čase.
-
Pro přípravu na velkou kampaň LOUIE jsme odelsali nezvykle velkou zásilku konzerv pro síť Zvěrokruh
I naši B2B partneři očekávají, že reklamní kampaň na LOUIE zvedne poptávku. Proto jsme včera doručili větší naskladňovací objednávku do sítě Zvěrokruh.
-
Obdrželi jsme první objednávku od velkého Španělského klienta
Se Španělskou společností, jednáme již déle než rok (od Interzoo) o výrobě původního soupisu zboží, který by mohl představovat až 60 mil. Kč ročně. Nyní jsme od nich obdrželi první objednávku na první položky.
-
Tvorba kreativ pro velkou kampaň LOUIE byla dokončena
Kreativy pro tvorbu nové reklamní kampaně LOUIE byly dokončeny. Spouštíme ji už zítra!
-
Report podnikatelských aktivit za červenec
Tak jako za každý měsíc, jsme pro Vás připravili report našich pokroků i za červenec 2025. Poslechnout si ho můžete zde: https://youtu.be/_TLxfrYJZgA
-
Obratový rekord za červenec 2025
Vlivem agresivních kampaní jsme za červenec dosáhli našeho rekordu 17 396 750 Kč vyexpedovaného zboží.
-
Report našich podnikatelských aktivit za červen 2025
Byli jsme upozorněni jedním z investorů, že jsme nezveřejnili záznam reportu za červen vlivem množství práce s převodními objednávkami z dluhopisů na akcie. Omlouváme se a report zveřejňujeme zde: https://youtu.be/scda661pXF0
-
Zvažujeme možnost vlastních svozů eshopových zásilek na depo
V rámci hledání úspor, zrychlení, ale i eliminace reklamací se nám naskytla možnost vlastních svozů eshopových zásilek na Jihlavské depo GLS. To by zrychlilo dodání až o půl dne, jelikož zboží jinak čeká na místním depu na hromadný svoz, sníži to riziko reklamací, protože se sníží počet operací, které s balíkem provádí externí firma a…
-
Písnička „LOUIE“ do reklamy je hotová!
Ve studiu byla nahrána reklamní písnička pro naši kampaň LOUIE. Slovo „LOUIE“ se v ní opakuje snad ještě víc než v reklamě „Dedoles“ název jejich značky. 🙂
-
Zahajujeme jednání s dopravci o snížení cen přepravy eshopových zásilek
Vzhledem k masovému nárůstu počtů zásilek na eshopu zahajujeme jednání s dopravci o snížení cen. Rádi bychom se dostali ideálně o 20 % níž.
-
Testujeme nové předřezané miralonové výplně balíků
Balení je v expedici našich eshopových zásilek úzkým hrdlem. Naše vedení skladu objednalo speciální nářezy miralonové výplně na míru krabic, které jednak zabírají méně místa, ale zároveň zkracují čas vystlání balíku z cca 1 minuty na cca 5 vteřin. Sice jsou o 3,5 Kč dražší než doposud užívané výplně, ale očekáváme výraznější úsporu na mzdách.
-
Podařilo se nám snížit počet balíků k 1,1 ks na objednávku
První pořádný zátěžový test našeho eshopu nám ukázal, že musíme zefektivnit náklady na dopravu. Proto jsme metodou větších zásilek snížili počet balíků na objednávku až k indexu 1,1 ks z původních 1,35.
-
Natáčení reklam LOUIE je v plném proudu
Podělíme se s Vámi obrázkem ze zákulisí. Jak donutit pejska, aby v reklamě tancoval na zadních? Herec zabalený v tkanině s barvou pozadí ho podrží, tancuje s ním a díky souladu barev se pak snáz digitálně vyretušuje.
-
Nově se LOUIE rozšíří na 90 prodejen ALBERT!
Už máme informaci na kolik prodejen se rozšíří listing LOUIE v síti ALBERT. Čekali jsme v druhé fázi 30, možná 40 marketů. Je to ale rovnou 90 prodejen! Snad to brzy budou všechny Alberty v Česku.
-
Máme hotový design etiket konzerv pro kočky
Etikety na nové konzervy pro kočky jsou hotové. Obsahují veselejší design s ilustracemi. Prozradím Vám, že podobné vylepšení bude čekat i etikety konzerv pro psy.
-
Kancelář CEO je kromě výroby už i ve skladě
Pro kontrolu procesů a pracovitosti zaměstnanců si CEO ALEMAR zřídil kancelář kromě výroby i ve skladě. Navíc s oknem přímo nad balicími pulty. Ani ve výrobě ani na skladě tak neví, do které provozovny ráno nečekaně přijede. Ještě by to chtělo pověstnou Baťovu kancelář ve výtahu. 🙂
-
Oleje máme konečně na skladě!
Po pár zdrženích máme konečně na skladě lososový, ostropestřecový a lněný olej pro psy! Již brzy bude dostupný na našem e-shopu.
-
Klasický MARTY PondStick získal novou podobu
Jedním z posledních obchodních artiklů pod značkou MARTY je MARTY PondStick, krmivo pro jezírkové ryby, které je zalistované v síti Hornbach a tvoří dobré obraty. Po letech jeho obal dostal facelift.
-
Červencové obraty e-shopu se drží mezi 200-350 000 Kč denně
Po výprodejové akci v červnu se v červenci obraty ustálily na o něco nižších 200-350 000 Kč. Aby nás čistě e-shop držel v pozitivní EBITDA potřebujeme více, a proto se těšíme na širokou reklamní kampaň LOUIE, která se právě natáčí.
-
Rohlík.cz zařadil LOUIE do letáku na období W32-33
Tak jako další B2B partneři i Rohlík zařadil LOUIE do svých reklamních letáků.
-
Rozšiřujeme spolupráci s řetězcem ALBERT
První odezvy ze sítě ALBERT jsou pozitivní. Jednak zboží opakovaně dokupují, ale hlavně vedení rozhodlo o rozšíření počtu prodejen, na které LOUIE umístí!