Aktuality o podnikání

  • Natáčení reklam LOUIE je v plném proudu

    Natáčení reklam LOUIE je v plném proudu

    Podělíme se s Vámi obrázkem ze zákulisí. Jak donutit pejska, aby v reklamě tancoval na zadních? Herec zabalený v tkanině s barvou pozadí ho podrží, tancuje s ním a díky souladu barev se pak snáz digitálně vyretušuje.

  • Nově se LOUIE rozšíří na 90 prodejen ALBERT!

    Nově se LOUIE rozšíří na 90 prodejen ALBERT!

    Už máme informaci na kolik prodejen se rozšíří listing LOUIE v síti ALBERT. Čekali jsme v druhé fázi 30, možná 40 marketů. Je to ale rovnou 90 prodejen! Snad to brzy budou všechny Alberty v Česku.

  • Máme hotový design etiket konzerv pro kočky

    Máme hotový design etiket konzerv pro kočky

    Etikety na nové konzervy pro kočky jsou hotové. Obsahují veselejší design s ilustracemi. Prozradím Vám, že podobné vylepšení bude čekat i etikety konzerv pro psy.

  • Kancelář CEO je kromě výroby už i ve skladě

    Kancelář CEO je kromě výroby už i ve skladě

    Pro kontrolu procesů a pracovitosti zaměstnanců si CEO ALEMAR zřídil kancelář kromě výroby i ve skladě. Navíc s oknem přímo nad balicími pulty. Ani ve výrobě ani na skladě tak neví, do které provozovny ráno nečekaně přijede. Ještě by to chtělo pověstnou Baťovu kancelář ve výtahu. 🙂

  • Oleje máme konečně na skladě!

    Oleje máme konečně na skladě!

    Po pár zdrženích máme konečně na skladě lososový, ostropestřecový a lněný olej pro psy! Již brzy bude dostupný na našem e-shopu.

  • Klasický MARTY PondStick získal novou podobu

    Klasický MARTY PondStick získal novou podobu

    Jedním z posledních obchodních artiklů pod značkou MARTY je MARTY PondStick, krmivo pro jezírkové ryby, které je zalistované v síti Hornbach a tvoří dobré obraty. Po letech jeho obal dostal facelift.

  • Červencové obraty e-shopu se drží mezi 200-350 000 Kč denně

    Červencové obraty e-shopu se drží mezi 200-350 000 Kč denně

    Po výprodejové akci v červnu se v červenci obraty ustálily na o něco nižších 200-350 000 Kč. Aby nás čistě e-shop držel v pozitivní EBITDA potřebujeme více, a proto se těšíme na širokou reklamní kampaň LOUIE, která se právě natáčí.

  • Rohlík.cz zařadil LOUIE do letáku na období W32-33

    Rohlík.cz zařadil LOUIE do letáku na období W32-33

    Tak jako další B2B partneři i Rohlík zařadil LOUIE do svých reklamních letáků.

  • Rozšiřujeme spolupráci s řetězcem ALBERT

    Rozšiřujeme spolupráci s řetězcem ALBERT

    První odezvy ze sítě ALBERT jsou pozitivní. Jednak zboží opakovaně dokupují, ale hlavně vedení rozhodlo o rozšíření počtu prodejen, na které LOUIE umístí!

  • Začalo natáčení velké LOUIE kampaně!

    Začalo natáčení velké LOUIE kampaně!

    Dnes je ten den! Dnes začalo natáčení velké reklamní kampaně LOUIE ve stylu a od týmu, který stojí za úspěchem kampaně Dedoles.

  • Košík nás zařadl do kampaně Košík Days na srpen 2025

    Košík nás zařadl do kampaně Košík Days na srpen 2025

    Společnost Košík, která se teprve nedávno stala našim odběratelem zařadila naše zboží značky LOUIE do své kampaně Košík Days na následující měsíc.

  • Španělský partner připravil design kapsiček pro výrobu v našem závodě

    Španělský partner připravil design kapsiček pro výrobu v našem závodě

    Po cca rok dlouhém jednání se k realizaci přibližuje potenciálně velká zakázka privátní značky pro Španělskou společnost. Design kapsiček nám již dodali.

  • Kapitalizujeme naše závazky z dluhopisů

    Kapitalizujeme naše závazky z dluhopisů

    Na začátku jsme měli pronajatou skladovou halu se stojatým autoklávem za 250 000 Kč, který sám navrhl zakladatel firmy a nápad. Akcie něčeho takového se prodávají těžko. Proto jsme začali s dluhopisy. Nyní se však dostáváme do fáze, kdy už máme co ukázat a dluhopisy brání našemu dalšímu rozvoji i případnému vstupu na BCPP START…

  • Vybíráme ČOV pro naši výrobu v Žabčicích

    Vybíráme ČOV pro naši výrobu v Žabčicích

    Dle našich propočtů nás brzy vyjde jen svoz odpadních vod z jímky na cca 2,5 mil. Kč ročně. Abychom tyto prostředky ušetřili, vybíráme vlastní ČOV.

  • Vybíráme materiál nové podlahy do primární části výroby

    Vybíráme materiál nové podlahy do primární části výroby

    Ukázalo se, že v primární části výroby bude nezbytné vyměnit materiál podlah. Momentálně vybíráme z materiálů poloprodyšných, které by měly propouštět jednosměrně vlhkost a předejít praskání.

  • Akcie působí přirozeně protiinflačně a inflace výši dividendy zvyšuje

    Akcie působí přirozeně protiinflačně a inflace výši dividendy zvyšuje

    Investicí do akcie investujete s výhledem na dividendy z reálných výsledků. U ziskové firmy, která by dokonce ani nerostla a měla konstantní výkonnost, tak inflace nepředstavuje znehodnocení investice. Na rozdíl od nominálně stavěných investic se totiž u investice do dividendové akcie společnosti s inflací sice navýší nákaldy, ale zároveň i cena produkce a tím pádem…

  • Výpočet znehodnocení peněz inflací od roku 2020 i s 10% dluhopisem

    Výpočet znehodnocení peněz inflací od roku 2020 i s 10% dluhopisem

    Přecházíme od dluhového financování ke kapitalizaci a jsme přesvědčeni, že je to i nejvýhodnější možnost pro samotné investory. Inflaci je nutné vnímat kumulativně, jelikož se ceny zvyšují každý rok z již zvýšených cen. Na modelovém příkladu vidíte, že i kdybyste v roce 2020 koupili 10% dluhopis, do roku 2024 se i tak Vaše peníze znehodnotí o…

  • Za poslední týden jsme na eshopu získali objednávky za 5 595 127 Kč

    Za poslední týden jsme na eshopu získali objednávky za 5 595 127 Kč

    Za poslední týden jsme na eshopu získali objednávky za 5 595 127 Kč. Jde sice o výsledek agresivní reklamní kampaně, průměrnou marži ale i tak držíme natolik vysoko, že nás dle prvotních výpočtů celoskupinově táhne do pozitivní EBITDA.

  • Proběhlo první jednání ohledně možností vstupu na BCPP START

    Proběhlo první jednání ohledně možností vstupu na BCPP START

    Dne 24.6. 2025 v Praze proběhlo první jednání s poradcem o tom, co obnáší zaknihování akcií a vstup na BCPP START.

  • Plánujeme rekonstrukci kanalizace v rámci haly a ČOV

    Plánujeme rekonstrukci kanalizace v rámci haly a ČOV

    V současné době vodu z úklidu a umývání strojů vypouštíme do jímky, která je pravidelně vyvážena. To představuje náklad. Proto jsme vypracovali projekt rekonstrukce naší kanalizace a poptáváme ČOV za účelem očištění našich odpadních vod a volného vypouštění čistíé vody do kanalizace.

  • Jak je to doopravdy? ALEMAR Food Group reaguje na zavádějící článek

    Jak je to doopravdy? ALEMAR Food Group reaguje na zavádějící článek

    V dubnu 2025 publikoval portál Dluhopisář článek o společnosti ALEMAR Food Group a.s., který je podle našeho názoru jednostranně zaměřený, překrucuje a dezinterpretuje některé skutečnosti a poškozuje dobré jméno společnosti. V souvislosti s tímto článkem bych rád uvedl na pravou míru fakta a okolnosti tak, jak skutečně jsou, aby nedocházelo k případným nejasnostem či obavám, které mohl…

  • Uzavřeli jsme smlouvu na levnější dodávky el. energie

    Uzavřeli jsme smlouvu na levnější dodávky el. energie

    Naše měsíční výdaje na elektřinu se pohybují okolo 200 000 Kč. Ačkoliv nejde o zásadní úsporu, každé koruny vyhozené zbytečně je škoda. Hledali jsme levnějšího dodavatele a podařilo se nám najít alternativu levnější o 20-30 000 Kč měsíčně.

  • Využíváme podrobných reportů ze Shopify

    Využíváme podrobných reportů ze Shopify

    Po přechodu na platformu Shopify se nám do rukou dostal další důležitý nástroj. Detailní reporty z tohoto systému nám snáz umožňují plánovat prodeje, investice do marketingu, zaměření na různé produkty, kalkulaci reálné maržovosti i skladových zásob.

  • Podepsali jsme další smluvní dokumenty s největším e-shopem v pet oboru v EU

    Podepsali jsme další smluvní dokumenty s největším e-shopem v pet oboru v EU

    Pro zahájení výroby pro největší Evropský e-shop s chovatelskými potřebami jsme učinili další podstatný krok. Byly podepsány nezbytné smluvní dokumenty a nastavujeme propojení EDI.

  • Uhradili jsme první část kupní ceny na sousední nemovitosti

    Uhradili jsme první část kupní ceny na sousední nemovitosti

    Dnes jsme uhradili první část kupní ceny za ubytovnu a kancelářskou budovu a souvisejíím pozemkem, na kterém plánujeme postavit až 12 m vysokou skladovou halu.

  • Připravujeme nové konzervy pro kočky

    Připravujeme nové konzervy pro kočky

    Ačkoliv jsme původně mysleli, že pro kočky vyhradíme značku MARTY, vzhledem k tomu, co budování značky reálně stojí, jsme se rozhodli schovat i produkty pro kočky pod značku LOUIE raději než celý marketing dělat 2x. Navrhli jsme také nové receptury: játrovka, hovězí, losos a kuřecí. Tyto jsme již otestovali a vybrali nejakceptovanější vzorky.

  • Zahajujeme spolupráci s Dun & Bradstreet

    Zahajujeme spolupráci s Dun & Bradstreet

    V moderní době je „vědět“ ještě důležitější než kdykoliv dřív. Proto jsme navázali spolupráci se společností Dun & Bradstreet, která provozuje rozsáhlý systém obsahující informace o firmách působících v různých odvětvích včetně jejich finančních a velikostních ukazatelů, jmen osob ve vedení a trendů v odvětvích. Tyto informace jsou nám nyní k dispozici a my tak…

  • Další značná úspora na želírujících aditivech

    Další značná úspora na želírujících aditivech

    Poté, co jsme dokázali nahradit jednu želírující látku v ceně 390 Kč za kilogram nahradit novou v ceně 170 Kč / kg, což pro nás představuje měsíční úsporu 200-300 000 Kč, jsme kontaktovali další dodavatele stejné suroviny a našli jsme ji dokonce v ceně 50 Kč / kg. Po prvotních testech funguje stejně dobře. To…

  • Zavádíme mailing i na naše B2B kontakty

    Zavádíme mailing i na naše B2B kontakty

    V současné době mailing používáme pouze na e-shop klientelu, kde má tento přístup většinou okamžitý vliv na obraty. Vzhledem k tomu, že se ale u nás v posledních měsících vše dynamicky mění a vyvíjí a dnes jsme schopni vyrábět věci, které jsme včera ještě neuměli, jsme se rozhodli zahájit pravidelný měsíční mailing i na naše…

  • Vyvinuli jsme konzervy typu mousse

    Vyvinuli jsme konzervy typu mousse

    Před časem jsme dostali poptávku od Italské sítě prodejen s chovatelskými potřebami po konzervách konzistence „mousse“, což představuje kašovitou pěnu. Tehdy jsme nedokázali poobný produkt vyrobit. Díky našemu týmu jsme však vyvinuli recepturu, která podobné konzistence dosahuje.

  • Vybrali jsme konkrétní psy pro natáčení velké LOUIE kampaně

    Vybrali jsme konkrétní psy pro natáčení velké LOUIE kampaně

    O tom, že chystáme velkou televizní i onlinovou kampaň na naše konzervy LOUIE jsme Vás již informovali. Nyní jsou už vybráni i konkrétní psí herci. 🙂

  • Při současných objednávkách se dostáváme do pozitivní EBITDA

    Při současných objednávkách se dostáváme do pozitivní EBITDA

    Dle předběžných výpočtů se dostáváme při objednávkách v objemech, jaké dosahujeme od víkendu do pozitivní EBITDy. Nejde ještě o definitivní výpočet, nicméně PNO bylo započítáno a v součtu B2B a B2C zakázek bychom se v těchto dnech měli dostat již do pozitivních čísel. Toto jsme očekávali až po spuštění velkých B2B projektů a rozsáhlé marketingové…

  • Za neděli 15.6. 2025 jsme na e-shopech získali objednávky za 824 731 Kč

    Za neděli 15.6. 2025 jsme na e-shopech získali objednávky za 824 731 Kč

    Na skladě uvolňujeme místo pro nové vylepšené receptury LOUIE. Proto jsme zákazníkům nabídli zajímavou akci, při které nám ale i tak ještě zbývá na výrobcích pěkná marže. Za neděli 15.6. 2025 jsme díky této akci získali objednávky za 824 731 Kč.

  • Výroba kvalitního wetfoodu dle údajů D&B strmě roste!

    Výroba kvalitního wetfoodu dle údajů D&B strmě roste!

    Našim jednorožcem, kterého chceme jednou předehnat je společnost Landguth z Německa, od které k nám mimochodem i přecházejí někteří zákazníci. Tato firma měla před pár lety obrat 220 mil. EUR. Nyní dle dat Dun & Bradstreet dosahuje obratu 419 mil. USD! To je růst již z obrovských čísel, a to během cca 2 let. To svědčí…

  • Obdrželi jsme první vzorky lososového a lněného oleje pro focení

    Aktivně rozšiřujeme náš sortiment a první z položek, lososový a lněný olej jsme již obdrželi v podobě vzorků k vytvoření produktových fotografií.

  • Dosáhli jsme požadované, homogenní struktury pro privátní značky

    Dosáhli jsme požadované, homogenní struktury pro privátní značky

    Našim oborem je maso. A když pečete čisté maso, protein se zmenší a vypustí okolo tekutinu, která může být zahuštěna, ale je izolovaná od masa. Pro značku LOUIE je toto vyhovující, ale některé privátní značky chtějí zcela homogenní strukturu, které lze dosáhnout jen technologickými aditivy. Nad dosažením podobné struktury jsme pracovali několik měsíců a nyní…

  • Kávový olej

    Kávový olej

    V rámci našeho výzkumu se podařilo pokročit s postupem odstraňováním kávové chuti a barvy z kávového oleje získávaného ze sedliny. Tento postup by měl stát cca 0,75 Kč na 1 litr oleje, takže se stále držíme toho, že při vstupní surovině zdarma by mohl být olej velmi dobrou a ekologickou alternativou jiných kuchyňských olejů.

  • Report podnikatelských aktivit za květen 2025

    Report podnikatelských aktivit za květen 2025

    Tak jako každý měsíc, jsme si pro Vás připravili report našich podnikatelských aktivit za měsíc květen 2025. Již tradičně formou webináře. Celý záznam je dostupný na youtube na https://www.youtube.com/watch?v=Ykl2ECsbfsY a pokud zrovna nemáte čas, tady máme k dispozici sestříhané video s nejdůležitějšími informacemi https://www.youtube.com/watch?v=_cvKUjASYkQ

  • Připravili jsme design etiket na naše budoucí šampony LOUIE

    Připravili jsme design etiket na naše budoucí šampony LOUIE

    Jak jsme avizovali, chystáme se sortiment LOUIE rozšířit i o obchodní položky. Vysoce kvalitní šampony se šetrnými betainovými tenzidy LOUIE mají již hotový návrh designů etiket.

  • Přechod českého e-shopu na Shopify plánujeme na 2.6.2025

    Přechod českého e-shopu na Shopify plánujeme na 2.6.2025

    Po Německém a Slovenském e-shopu plánujeme přechod i českého e-shopu na platformu Shopify, a to konkrétně 2.6. 2025.

  • Chystáme novou řadu konzerv LOUIE pro kočky

    Chystáme novou řadu konzerv LOUIE pro kočky

    Ačkoliv jsme původně uvažovali o možnosti založit značku MARTY pro kočky, vzhledem k nákladům na budování značky jsme se rozhodli i s kočkami pokračovat pod LOUIE. Vyvíjíme nové položky a testujeme různé chuti a palatanty, abychom zajistili opravdu vysokou úroveň příjmání našich krmiv u většiny koček.

  • Díky Shopify zvedáme průměrnou hodnotu objednávky v SK

    Díky Shopify zvedáme průměrnou hodnotu objednávky v SK

    Fungující platforma je důležitější než se může na první pohled zdát. Díky přechodu na Shopify se nám nejspíš díky fundujícím upsellům prakticky ihned začala zvedat průměrná výše objednávky na Slovensku.

  • Přecházíme na integraci výroby do IS Pohoda

    Přecházíme na integraci výroby do IS Pohoda

    Ačkoliv jsme měli původně instalovaný výrobní software Vyraex, zjistili jsme, že náš účetní systém Pohoda je schopen všechny naše požadavky na výrobní software po určitých úpravách také uspokojit. Abychom centralizovali úložiště dat, tedy migrujeme s výrobním řízením do IS Pohoda.

  • Analýzy NIR přijaté suroviny budou nově i v IS Pohoda

    Analýzy NIR přijaté suroviny budou nově i v IS Pohoda

    Součástí migrace výobního řízení do IS Pohoda bude i tvorba nových parametrů položek, a to konkrétně hrubý protein, hrubý tuk, hrubá vláknina a vlhkost, to vše v návaznosti na každý příjem suroviny dle NIR analýzy náhodně vyřezaných vzorků a s návazností na každé jedno číslo přijaté šarže. To nám umožní do budoucna doslova na pár…

  • Představili jsme další limitku – Losos se špenátem, rakytníkem a prebiotiky

    Představili jsme další limitku – Losos se špenátem, rakytníkem a prebiotiky

    Další limitovaná edice – Losos se špenátem, rakytníkem a prebiotiky – je na světě! Objednat si ji můžete na www.louie.pet.

  • Připravili jsme etikety na oleje pro psy a zadáváme do výroby

    Připravili jsme etikety na oleje pro psy a zadáváme do výroby

    Před časem jsme avizovali plán rozšíření našeho sortimentu i o některé vysoce kvalitní obchodní položky. Prvními z nich budou pravděpodobně lososový, ostropestřecový a lněný olej. Už máme připravené etikety a zadáváme do výroby.

  • Vyvíjíme produkt s novou strukturou obsahu

    Vyvíjíme produkt s novou strukturou obsahu

    Jeden z našich Private Label klientů vyslovil požadavek na produkt homogenické konzistence, kdy ovšem vlhkost nebude absorbována do tvrdé „masové“ formy produktu, ale do nadýchané měkké „kaše“ až „paštiky“. Vyvíjíme tedy produkt podobné konzistence.

  • Nalezli jsme nového dodavatele standardizované hovězí suroviny

    Nalezli jsme nového dodavatele standardizované hovězí suroviny

    Zejména pro výrobu naší značky LOUIE se nám podařilo nalézt dodavatele standardizované hovězí suroviny již v předpřipravených blocích. Odpadne nám tedy z velké části nutnost míschat druhy masa samostatně, od  čehož očekáváme zvýšení produkce.

  • Naše R&D našlo úsporu na LOUIE 200-300 000 Kč měsíčně při zachování kvality!

    Naše R&D našlo úsporu na LOUIE 200-300 000 Kč měsíčně při zachování kvality!

    Našim kolegům se podařilo vybrat nové typy aditiv, které zachovávají kvalitu a na značce LOUIE při současném objemu výroby ušetří 200-300 000 Kč v nákladech měsíčně. Tuto změnu implementujeme okamžitě.

  • Slovenský e-shop jsme zmigrovali na Shopify!

    Slovenský e-shop jsme zmigrovali na Shopify!

    Po otestování na Německém e-shopu a přípravě backendu na EUR i CZK měny jsme dnes zmigrovali i Slovenský e-shop na Shopify! Tato platforma je podstatně rychlejší a lepší než naše dosavadní řešení.